4P هاي جديد براي بازاريابي در عصر وب 2.0

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

4P هاي جديد براي بازاريابي در عصر وب 2.0

۸ بازديد

4P هاي جديد براي بازاريابي در عصر وب 2.0

بازاريابي اغلب از مفهوم 4 P متمايز است، يعني. توليد – محصول: اين جنبه به مشخصات و ويژگي هاي محصول مربوط مي شود و با اين كار نيازهاي مشتريان هدف را برآورده مي كند. قيمت: همانطور كه از نام آن مشخص است، بر قيمت منصفانه محصول تاكيد مي كند تا از مشتري كسب درآمد كند. …

4P هاي جديد براي بازاريابي در عصر وب 2.0 https://hillbilly.ir/4p-هاي-جديد-براي-بازاريابي-در-عصر-وب-2-0/ https://hillbilly.ir/4p-هاي-جديد-براي-بازاريابي-در-عصر-وب-2-0/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 21 Nov 2021 13:37:07 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18321

4P هاي جديد براي بازاريابي در عصر وب 2.0

بازاريابي اغلب از مفهوم 4 P متمايز است، يعني. توليد – محصول: اين جنبه به مشخصات و ويژگي هاي محصول مربوط مي شود و با اين كار نيازهاي مشتريان هدف را برآورده مي كند. قيمت: همانطور كه از نام آن مشخص است، بر قيمت منصفانه محصول تاكيد مي كند تا از مشتري كسب درآمد كند. …

4P هاي جديد براي بازاريابي در عصر وب 2.0

بازاريابي اغلب از مفهوم 4 P متمايز است، يعني.

توليد – محصول:

اين جنبه به مشخصات و ويژگي هاي محصول مربوط مي شود و با اين كار نيازهاي مشتريان هدف را برآورده مي كند.

قيمت:

همانطور كه از نام آن مشخص است، بر قيمت منصفانه محصول تاكيد مي كند تا از مشتري كسب درآمد كند.

محل:

همچنين با نام تقسيم شناخته مي شود. معمولاً مستلزم اين است كه مشتري چگونه محصولي را دريافت كند. معني آن اين است كه مشتريان مي توانند محصولات را دريافت كنند.

صعود كردن:

اين مفهوم شامل تبليغات، برندسازي و فروش محصول است.

ظهور وب 2.0 و تجارت الكترونيك كل تصوير را در ديدگاه هاي مختلف قرار داده است. امروزه، خرده فروشان بايد با نيروهاي جديد بازار مواجه شوند كه بي سابقه بوده است. بنابراين براي كنار آمدن با روندهاي جديد، مدل 4Ps نيز دستخوش تغييراتي شده است.

مدل جديد 4Ps توسط ادريس موتي در سال 2001 براي تكميل 4Pهاي تجاري سنتي ايجاد شد.

شخصي:

گفته مي شود كه شركت ها بايد هميشه سعي كنند تعميرات انبوه انجام دهند تا سود بيشتري كسب كنند. با اينترنت، اين امر به واقعيت تبديل شده است، يعني تطبيق محصولات و خدمات با نيازهاي مشتري. يك مثال محبوب آمازون و دل هستند كه نه تنها كانال هاي توزيع سنتي (مكان) خود را تغيير داده اند، بلكه برند را براي ديگران تعيين كرده اند.

مشاركت:

هر شركتي وجود دارد تا با برآوردن نيازهاي برخي يا ديگر مشتريان، شكاف هاي موجود در زنجيره ارزش را پر كند. بنابراين مشتري بايد تصميم بگيرد كه يك برند بايد چه چيزي را نشان دهد، چه محصولي سرآمد است. به طور كلي، اين ايده از دموكراسي خبري پشتيباني مي كند.

نظير به نظير:

همانطور كه از نام آن پيداست، نام تجاري به شبكه‌هاي مشتريان و جوامعي اطلاق مي‌شود كه در آن برند مورد خطاب قرار مي‌گيرد. تعامل با برند در مكالمات بين كاربران اتفاق مي افتد. نمونه اي از اين etsy.com است كه ارتباط همتا به همتا را به رشد گسترده در اين بازار مجازي هدايت كرده است.

مدل سازي پيش بيني كننده:

اين به الگوريتم هاي شبكه عصبي هوشمندي اشاره دارد كه براي حل مشكلات تجاري در محل قرار مي گيرند.

همه اين تغييرات در محيط كسب و كار باعث شده است كه خرده فروشان به دنبال مراتع سبز جديدي باشند كه هنوز توسعه نيافته اند.

https://hillbilly.ir/4p-هاي-جديد-براي-بازاريابي-در-عصر-وب-2-0/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.