حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

۱۳ بازديد

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

بازاريابي آنلاين و تجارت الكترونيكي دو بخش جديد هستند كه توسط هر سازمان بزرگي براي ورود به سبد فروش آنلاين ايجاد مي شوند. مدل هاي B به B و B تا C طي چند سال گذشته به طور قابل توجهي تكامل يافته اند و به سرعت جايگزين الگوهاي سنتي معاملات تجاري مي شوند. حراج آنلاين …

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/ https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 03 Jan 2021 22:28:27 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

بازاريابي آنلاين و تجارت الكترونيكي دو بخش جديد هستند كه توسط هر سازمان بزرگي براي ورود به سبد فروش آنلاين ايجاد مي شوند. مدل هاي B به B و B تا C طي چند سال گذشته به طور قابل توجهي تكامل يافته اند و به سرعت جايگزين الگوهاي سنتي معاملات تجاري مي شوند. حراج آنلاين …

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

بازاريابي آنلاين و تجارت الكترونيكي دو بخش جديد هستند كه توسط هر سازمان بزرگي براي ورود به سبد فروش آنلاين ايجاد مي شوند. مدل هاي B به B و B تا C طي چند سال گذشته به طور قابل توجهي تكامل يافته اند و به سرعت جايگزين الگوهاي سنتي معاملات تجاري مي شوند. حراج آنلاين نيز يكي از كانالهاي مهمي بود كه باعث تجارت الكترونيكي شد.

شما ممكن است در گذشته وارد حراج سنتي شده و چيزهايي خريداري كرده باشيد. اكنون اگر قصد ورود به حراجي هاي آنلاين را داريد ، بايد نحوه كار اين را بدانيد. حراج هاي آنلاين با حراج هاي سنتي متفاوت است. تا زماني كه اين تفاوت ها را ندانيد ، نمي توانيد تصميم بگيريد كه كدام يك براي شما مناسب است.

در يك حراج آنلاين ، برخلاف حراج سنتي نمي توان كالايي را مشاهده يا نمايش داد. اگر در حال خريد كالاهاي كلاسيك با قيمت بالا هستيد ، اين واقعيت تفاوت ايجاد مي كند.

برقراري ارتباط با فروشندگان در يك حراج آنلاين براي همه بسيار دشوار است. سايت هاي كمي چت آنلاين ارائه مي دهند ، اما هنوز هم راحت نيست.

حراجي هاي آنلاين مزاياي خود را دارند. مزيت اصلي اين است كه فروشنده براي برگزاري حراج و دعوت از خريداران براي شركت در محل حراج مجبور به تهيه يا اجاره مكاني نيست.

در صورت حراج آنلاين ، فروشنده علاوه بر پرداخت هزينه سالن يا مكان ، هزينه هاي زيادي را متحمل مي شود. وي نيازي به پرداخت هزينه اسپانسر براي افرادي كه در حراج شركت مي كنند پرداخت نمي كند و مي تواند در هزينه هاي ناهار و غيره پس انداز كند.

حراج آنلاين از ويژگي هاي فروشنده است به اين معنا كه وي نيازي به محدود كردن مشاركت در سايت خاصي ندارد و مي تواند خريداران بالقوه را از هرجاي دنيا دعوت كند. اين امر باعث دسترسي وي به بازار گسترده تري مي شود.

افرادي كه با روش هاي حراج آنلاين و تكنيك هاي ظريف آشنا هستند ، در موقعيتي هستند كه به صورت موردي تصميم بگيرند و در هر يك از مزايده ها شركت كنند.

https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.