ابزارهاي تبليغاتي هوشمند براي افزايش فروش شما

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

ابزارهاي تبليغاتي هوشمند براي افزايش فروش شما

۸ بازديد

ابزارهاي تبليغاتي هوشمند براي افزايش فروش شما

تبليغات مي تواند هر كسب و كاري را غني سازد ، اگر با استراتژيك با ابزار و دانش مناسب اداره شود. اين يك افسانه كامل است كه “محصولات خوب به تبليغ نياز ندارند”! براي به دست آوردن مشتري بيشتر و محبوبيت بيشتر بايد هر كالايي ، هر خدماتي و هر شركتي تبليغ شود. شما بايد …

ابزارهاي تبليغاتي هوشمند براي افزايش فروش شما https://hillbilly.ir/ابزارهاي-تبليغاتي-هوشمند-براي-افزايش/ https://hillbilly.ir/ابزارهاي-تبليغاتي-هوشمند-براي-افزايش/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 18 Mar 2021 21:00:34 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/ابزارهاي-تبليغاتي-هوشمند-براي-افزايش/

ابزارهاي تبليغاتي هوشمند براي افزايش فروش شما

تبليغات مي تواند هر كسب و كاري را غني سازد ، اگر با استراتژيك با ابزار و دانش مناسب اداره شود. اين يك افسانه كامل است كه “محصولات خوب به تبليغ نياز ندارند”! براي به دست آوردن مشتري بيشتر و محبوبيت بيشتر بايد هر كالايي ، هر خدماتي و هر شركتي تبليغ شود. شما بايد …

ابزارهاي تبليغاتي هوشمند براي افزايش فروش شما

تبليغات مي تواند هر كسب و كاري را غني سازد ، اگر با استراتژيك با ابزار و دانش مناسب اداره شود. اين يك افسانه كامل است كه “محصولات خوب به تبليغ نياز ندارند”! براي به دست آوردن مشتري بيشتر و محبوبيت بيشتر بايد هر كالايي ، هر خدماتي و هر شركتي تبليغ شود. شما بايد موارد را با مشتريان در ميان بگذاريد ، در غير اين صورت آنها از كسب و كار شما چگونه مي دانند؟!

اين فقط در مورد هوش و انعطاف پذيري در مديريت بازاريابي تبليغاتي است. شما بايد تحقيق كنيد و به درستي برسيد. جذاب ترين روش ها براي اجراي تبليغات را بياموزيد و ابزارهايي را براي زنده ماندن آنها به كار بگيريد.

يكي از مهمترين ويژگي هاي هر تبليغ جذابيت است. تبليغ بايد به گونه اي ايجاد شود كه در نگاه اول توجه مشتري را به خود جلب كند. مشتري بايد او را اغوا و علاقه مند كند. منافع مشتري را منتقل كنيد تا آنها تمايل به تأييد پيشنهاد شما داشته باشند. رنگ هاي جذاب و تصاوير / فيلم هاي جالب در تبليغات ، م mainلفه هاي اصلي دستيابي به نتايج مطلوب براي بازاريابي شما هستند.

البته ، دومين قسمت اساسي تبليغات ، محتوا است ، متني كه از طريق آن پيشنهاد خود را با مشتريان خود به اشتراك خواهيد گذاشت. اطمينان حاصل كنيد كه براي مشتريان شما مطلوب است. از تمام مهارت هاي گفتاري خود استفاده كنيد تا سخنراني را هرچه بيشتر فريبنده كنيد.

نكته ديگر گزينه هاي نمايش تبليغات است. باز هم ، شما بايد به روش هايي فكر كنيد كه آن را به همان سرعتي كه قابل اجرا است ، بسازيد. بنابراين يك باره توجه را به خود جلب مي كند!

بهترين راه حل در اين مورد استفاده از پنجره هاي بازشو براي نمايش تبليغات به جذاب ترين شكل ممكن است. اين يك تضمين كامل است كه كاربر پيام شما را مي بيند و در پيشنهاد شما مشترك مي شود.

شمارش معكوس نشان مي دهد

پيشنهادات تخفيف چيزي است كه همه مشتريان به آن علاقه دارند. هيچ چيزي به غير از ارائه تخفيف مناسب در زمان مناسب نمي تواند تحريك كننده براي فروش باشد. ماهيت همه مشتريان اين است – ما موافقت مي كنيم كه در همه خبرنامه ها مشترك شويم تا تخفيف زيادي در خريد داشته باشيم.

به عنوان يك مالك وب سايت هوشمند ، نمي توانيد از اين ترفند در وب سايت تجارت الكترونيكي خود استفاده كنيد. ده ها مشترك جديد كه با تخفيف هاي سودآور براي خريداران اشتراك ارائه مي دهند ، درآمد كسب كنيد. اين نوع پيشنهاد مي تواند ماهي يك بار يا در روزهاي تعطيل برگزار شود.

موردي وجود دارد كه تأثير بهتري در ايجاد ثبات در روند ايجاد مشتري براي عضويت در خبرنامه شما خواهد داشت. يك توهم تقلبي “جعلي” ايجاد كنيد تا وقت خود را هدر ندهند و به سرعت براي حريف ثبت نام كنيد.

روش ايده آل براي نشان دادن اين نوع ارائه استفاده از پنجره هاي بازشو “تركيبي” است. مانند شمارش معكوس ثبت نام فرم. تايمر شمارش معكوس توهم عجله را تضمين مي كند ، زيرا كاربران نمي خواهند با تخفيف در خريد ، هر زمان تخميني را هدر دهند. فرم اشتراك براي عضويت در خبرنامه شما در دسترس است.

آموزش هاي ويدئويي بيشتر

آموزش هاي ويدئويي گاهي اوقات پس انداز واقعي دارند. وقتي توضيحات را بارها و بارها مي خوانيد ، اما هنوز نمي توانيد نحوه كار را بفهميد. گاهي اوقات بايد براي ديدن ايده واضح آن را ببينيد. اين زماني است كه بيشتر به آموزشهاي ويدئويي نياز است.

به طور كلي ، اين يك روش عالي براي ارائه درس هاي ويدئويي است كه وقتي برخي موارد فني را توضيح مي دهيد ، يا چيزي را به خوانندگان / كاربران خود ياد مي گيريد.

با استفاده از دروس ويدئويي خود مي توانيد مشتركين را جمع آوري كنيد. ليست پستي خود را افزايش دهيد ، ويدئوهاي آموزشي براي اشتراكات ارائه دهيد. به پست هاي وبلاگ خود يك پنجره ويديويي اضافه كنيد. دكمه اشتراك را در زير ويدئو قرار دهيد تا كاربران بتوانند در ليست شما مشترك شوند تا درس هاي ويدئويي بيشتري از شما دريافت كنند.

هدف اين است كه پنجره بازشو را در زمان مناسب ارائه دهيد تا كاربران بخواهند آن را تماشا كنند و براي دريافت موارد بيشتر مشترك شوند. وقتي خواننده 80٪ صفحه را اسكرول كرده است ، پنجره بازشو را نشان دهيد ، بنابراين پس از خواندن كل پست ، آموزش را مي بيند.

نكته اصلي ديگر ، فيلمبرداري با كيفيت بالا و با دستورالعمل هاي واضح است. كاربران اگر مورد اول را دوست ندارند ، به آموزش هاي بيشتري احتياج ندارند. بنابراين فقط خيلي تلاش كنيد و آن را جدي بگيريد.

كوپن هاي يك روزه

هيچ چيز بهتر از كوپن تخفيف خريداران آنلاين نيست. چه عواملي مي تواند خريداران را ترغيب به خريد بيشتر از كوپن فروش ارائه شده هنگام ورود به فروشگاه آنلاين كند؟

پيشنهاد خود را هدفمند قرار دهيد ، متن را به انگيزه خريدار و تعيين ميزان تخفيف اضافه كنيد. اگر ذكر كرده باشيد كه كوپن فقط براي اين روز در دسترس است ، خريدار بسيار خوشحال خواهد شد كه از كد استفاده كرده و بيشترين تعداد خريد را انجام دهد.

از تصاوير با كيفيت و جذاب به عنوان پس زمينه استفاده كنيد تا جلوه چشم شما را جلب كند. وقتي صحبت از جزئيات سايت مي شود ، هرگز نبايد ظاهر را فراموش كنيم. هر چيز كوچكي مي تواند بر فروش شما تأثير بگذارد. بنابراين مراقب باشيد و مضامين طراحي مناسب را انتخاب كنيد.

بياييد به چگونگي نمايش اين پيشنهاد بسيار سودآور در سايت خريد خود بپردازيم. تمام مواد ذكر شده در بالا – تصوير جذاب ، متن انگيزشي و دكمه كد كوپن – را مصرف كنيد. اين كل بسته را در پنجره بازشو و اينجا! پيشنهاد ايده آل شما آماده فروش بيشتر فروشگاه آنلاين و رونق تجارت الكترونيكي شماست.

تنها چيزي كه باقي مانده اين است كه يك پنجره بازشو در صفحه اول خود اضافه كنيد تا كاربران را فريب دهيد تا پس از ورود به سايت شما خريدهاي خود را انجام دهند.

تبليغات وبينار

وبينارها يكي از بزرگترين نوآوري هايي هستند كه در چند وقت اخير ظاهر شده اند. متخصصان در زمينه هاي مختلف وبينارهايي را ترتيب مي دهند تا به مردم در يادگيري چيزهاي جديد كمك كنند. مستقيماً به سوالات پاسخ دهيد و همه اينها مانند يك سخنراني آنلاين احساس مي شود. اين يك روش عالي است و سايتهايي كه وبينار براي كاربران خود به اشتراك مي گذارند محبوبيت و موفقيت بيشتري نسبت به سايرين در همان صنعت دارند.

بنابراين ، اگر شما يك مالك وب سايت هستيد كه وبينارهايي را در سايت ارائه مي دهيد ، بايد جنبه هايي را براي موفقيت بيشتر تصديق كنيد. داشتن وبينار واقعا جالب است ، اما شما به تعداد زيادي بيننده نيز احتياج داريد ، درست است؟

به همين دليل است كه شما بايد براي وبينار خود تبليغ ايجاد كنيد و براي بدست آوردن نمايندگان بيشتر هنگام شروع وبينار خود ، تبليغات كنيد.

اگر قبلاً زمان شروع وبينار را تخمين زده ايد ، از قبل در سايت خود تبليغ كنيد. يك پنجره تصوير ساده براي تبليغ كوتاه شما مناسب است. به سادگي يك تصوير پس زمينه متناسب با موضوع وبينار خود انتخاب كنيد و زمان شروع وبينار خود را به تصوير اضافه كنيد. فقط بگوييد كه كاربران بايد با يك جمله انتظار داشته باشند و همه موارد را به صورت بازشو پوشش دهند. اگر ابزار مناسبي براي آن داريد بسيار مفيد است. خدمات و افزونه هاي وردپرس زيادي براي انتخاب وجود دارد. پس از ايجاد پنجره بازشو ، فقط آن را به تمام صفحات خود اضافه كنيد تا كسي تبليغ شما را از دست ندهد. اين هست! هنگام شروع وبينار فقط منتظر ناظران باشيد!

تبليغ عالي در پنجره بازشو

براي كسب محبوبيت ، حتي خوشمزه ترين شكلات نيز بايد اعلام شود. همين است كه هست.

بنابراين ، اگر مي خواهيد شكلات خود را به مردم عرضه كنيد و فروش زيادي روي آن داشته باشيد ، پس يك تبليغ ويديويي خوب براي آن در نظر بگيريد.

ايده خلاق ابتداي هر تبليغ ويديويي است. اگر يكي از آنها را داريد ، فقط مراحل تهيه فيلم را طي كنيد. يك فيلم انيميشن جذاب ضبط كنيد كه متناسب با موضوع تبليغ شما باشد. فراموش نكنيد كه لوگويي را انتخاب كنيد كه توجه بينندگان شما را جلب كرده و آنها را وادار به تماشاي ويديو پر از هيجان كند.

“چه چيزي بهتر از يك شكلات شيرين شيرين در يك روز غم انگيز است؟!”

اين يكي از آن آرم هايي است كه قطعاً بازديدكنندگان شما را به خود جلب مي كند و علاقه آنها را به اعتبار پيشنهاد شما سوق مي دهد.

نكته بعدي كه بايد به آن فكر كنيد اين است كه چگونه آگهي خود را در سايت نمايش مي دهيد. البته مي توانيد آن را جايي در صفحه خود قرار دهيد تا بازديدكنندگان سايت بتوانند آن را بررسي كنند.

اما براي گرفتن نتيجه بهتر و اطمينان از اينكه هيچ يك از بازديدكنندگان سايت شما تبليغ ويديويي شما را از دست نمي دهند ، بايد آن را در پنجره بازشو قرار دهيد. پنجره بازشو در صفحه تازه واردان به سايت شما چشمك مي زند و هيچ فرصتي براي توجه به تبليغ شما وجود ندارد. همه كساني كه به سايت شما مي آيند تبليغات پر زرق و برق شما را مشاهده مي كنند و فروش شكلات شما ده برابر افزايش مي يابد.

نتيجه

تبليغات ، صرف نظر از زمينه ، نياز هر محصول و خدمات ، كاتاليزور هر كاري است. شما بايد محصول / خدمات خود را به مردم ارائه دهيد تا آنها از وجود محصول / خدماتي كه مي خواهيد بفروشيد مطلع شوند. نكته خوب در مورد استفاده از تبليغات اين است كه شما مي توانيد تمام جنبه هاي مثبت محصول / خدمات خود را نشان دهيد تا مردم آن را دوست داشته باشند.

همين امر به روند جمع آوري اشتراك هاي جديد براي ليست ايميل شما اشاره دارد. شما بايد به جاي داشتن آدرس ايميل آنها در ليست خود ، چيزي براي ارائه به كاربران داشته باشيد. مردم دوست دارند رشوه بگيرند

هزاران راه براي دستيابي به تبليغات براي محصولات / خدمات خاص وجود دارد. فقط جستجو كنيد و يكي از مواردي كه براي شما مناسب است را انتخاب كنيد.

براي سريعتر و موثرتر كردن تبليغات خود از بازاريابي پنجره اي استفاده كنيد. گروه هاي پنجره اي براي دريافت اشتراك بيشتر و افزايش فروش شما در آنجا هستند. تبليغات خود را بلندتر فرياد بزنيد ، آنها را در پنجره هاي بازشو نمايش دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه تمام بازديدكنندگان از آن مطلع هستند.

اگر آنها را خلاقانه ضبط كنيد و در پنجره هاي بازشو نمايش دهيد تا به بازديدها دسترسي پيدا كنيد ، تبليغات ويديويي به افراد بيشتري خواهد رسيد و تأثير بيشتري دارند.

https://hillbilly.ir/ابزارهاي-تبليغاتي-هوشمند-براي-افزايش/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.