ناديده گرفته شده ترين استراتژي بازاريابي وب سايت
از خودخواهي بپرهيزيد. در همه جا مشكلاتي ايجاد مي كند و دنياي تجارت الكترونيكي نيز از اين قاعده مستثني نيست. براي موفقيت ، بايد مخاطبان خود را بشناسيد ، به آنها اهميت دهيد و ملاقات بيشتري را طي كنيد تا در جايي كه هستند با آنها ملاقات كنيد. ممكن است در حال طوفان فكري يك …
ناديده گرفته شده ترين استراتژي بازاريابي وب سايت https://hillbilly.ir/ناديده-گرفته-شده-ترين-استراتژي-بازاري/ https://hillbilly.ir/ناديده-گرفته-شده-ترين-استراتژي-بازاري/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 21 Mar 2021 17:31:32 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing web https://hillbilly.ir/ناديده-گرفته-شده-ترين-استراتژي-بازاري/
ناديده گرفته شده ترين استراتژي بازاريابي وب سايت
از خودخواهي بپرهيزيد. در همه جا مشكلاتي ايجاد مي كند و دنياي تجارت الكترونيكي نيز از اين قاعده مستثني نيست. براي موفقيت ، بايد مخاطبان خود را بشناسيد ، به آنها اهميت دهيد و ملاقات بيشتري را طي كنيد تا در جايي كه هستند با آنها ملاقات كنيد. ممكن است در حال طوفان فكري يك …
ناديده گرفته شده ترين استراتژي بازاريابي وب سايت
از خودخواهي بپرهيزيد. در همه جا مشكلاتي ايجاد مي كند و دنياي تجارت الكترونيكي نيز از اين قاعده مستثني نيست. براي موفقيت ، بايد مخاطبان خود را بشناسيد ، به آنها اهميت دهيد و ملاقات بيشتري را طي كنيد تا در جايي كه هستند با آنها ملاقات كنيد.
ممكن است در حال طوفان فكري يك وب سايت جديد باشيد: “وب سايت من درباره من ، خدمات و محصولاتم است.”
ممكن است براي گفتن صريح آن جا نباشيد ، اما همچنان موقعيت ناخودآگاه شماست. بيشتر ما مي توانيم اين شوخي را دريافت كنيم كه “من زياد نيستم ، اما تمام آن چيزي هستم كه فكر مي كنم”.
بله تو بايد درباره خدمات و محصولات خود – مزايا و محدوديت هاي آنها – فكر كنيد. به خود فكر كنيد – محدوديت هاي خود را به عنوان يك كارآفرين. و اگر مي خواهيد مردم خريد كنند ، از منظر چشم انداز خود به اين موارد فكر كنيد.
- آنها چه كساني هستند؟
- چه انتظاري دارند؟
- آنها به دنبال چه مي گردند؟
- آنها محصولات شما ، طاقچه شما ، روش شما را چگونه مي بينند؟
- چگونه مي توانيد آنها را گيج و مأيوس كنيد؟
فرار از نفس گسترده ما ، كه به آن تعصب نيز گفته مي شود ، دشوار است ، اين يك نقطه كور بزرگ است كه در اطراف ديده مي شود. بهترين راه براي دور زدن آن اين است كه انتظارات خود را پاك كنيد و در صورت امكان رفتار آنها را در مورد هر چيزي كه مي فروشيد ، انجام مي دهيد يا مي سازيد كنترل كنيد.
به عنوان مثال ، من قصد داشتم براي شش ماه كتاب الكترونيكي درباره سخنراني عمومي بنويسم ، اما هنوز به آن نرسيده ام. من مي دانستم كه در پايين ليست اولويت هاي من قرار دارد ، بنابراين در صفحات وب محبوب ترين آدرس عمومي خود پيشنهادي ارائه دادم: «به اين نظرسنجي پاسخ دهيد و من يك نسخه رايگان از اين كتاب الكترونيكي 25 دلاري را براي شما ارسال مي كنم بيرون! ” قبلاً حدود 50 پاسخ دريافت كردم. وقتي زمان برنامه ريزي براي مطالب كتاب فرا مي رسد ، من از قبل مي دانم كه در بازار هدف شما بيشتر جالب است.
به همين ترتيب ، زماني كه زمان عنوان اولين كتابم در مورد پزشكي جايگزين بود ، يك نظرسنجي انجام دادم – در مورد 100 نفر از آنها طوفان فكري كردم ، 10 مورد برگزيده را انتخاب كردم و خوانندگان آنلاين بهداشت را برگزيدم. شخصي كه آنها ترجيح مي دهند با اختلاف زياد برنده است. حتي نزديك نبود. او همچنين كسي نبود كه من او را دوست داشته باشم. مي بينيم؟
ممكن است يك كپي بنويسيد: “من اجراهاي خود را به زباني كه براي من طبيعي تر است توصيف مي كنم.”
گاهي اوقات اين كار مي كند. اگر آنها به دنبال داشتن آن با عطر و طعم خاص هستند ، ممكن است به عنوان مثال از زبان عاميانه يا صحبت هاي فن آوري استفاده كنند. اما اين هميشه جواب نمي دهد. اگر آنها اصطلاحات شما را نمي دانند چه؟ اگر آنها كلمات و مفاهيم مورد علاقه شما را نمي دانند چه مي كنيد؟
ما با كلمات ، عبارات و استعاره هاي محافل تجاري و اجتماعي خود احساس راحتي مي كنيم و فراموش مي كنيم كه همه آنها را نمي شناسند. اگر اصطلاحات خود را مشخص كنيد مي توانيد آن را حفظ كنيد. در غير اين صورت ، آن را به زبان زندگي روزمره ترجمه كنيد. بهتر است ، محبوب ترين كلمات كليدي معادل را پيدا كرده و از آنها استفاده كنيد.
به من به عنوان يك نويسنده خبره و سخنران عمومي اعتماد كنيد. غالباً ، هنگامي كه سوگند مي خورم كه شفاف سازي كرده ام ، سرخ مي شوم. من ديگر چقدر مخاطب من را سوtood تفاهم نمي كند دست كم نمي گيرم. بار شفافيت بر دوش من است ، نه آنها.
ممكن است يك وب سايت ايجاد كنيد: “من وب سايت خود را پيرامون افكار خود در مورد تجارت خود سازماندهي مي كنم.”
ممكن است خيلي خوب كار كند ، اما اگر اينطور نباشد ، بازديد كنندگان احساس خستگي مي كنند ، آنچه را كه مي خواهند مي يابند و بدون پشيماني آنجا را ترك مي كنند. در وب سايتي كه براي آنها جديد است ، فقط چند بار است كه آنها قبل از اينكه بر روي آن كليك كنند كليك مي كنند
مهم نيست كه درباره پيشنهادهاي خود چه فكري مي كنيد اگر نمي دانيد مشتريان احتمالي شما به چه چيزهايي نياز دارند ، به چه چيزي اهميت مي دهند ، مشكلاتشان چيست …
- پيشنهادات شما چگونه نيازهاي آنها را برآورده مي كند و مشكلات آنها را حل مي كند؟
- چه كلماتي در ذهنشان خطور مي كند وقتي مي آيند براي جستجوي راه حل؟
- چه اصطلاحات جستجوي ارجاع در سياهههاي مربوط به آمار وب شما وجود دارد؟
- آيا از اين اصطلاحات در ناوبري خود استفاده مي كنيد؟
يك مشتري بالقوه ممكن است با مشكلي كه شما حل مي كنيد روبرو شود اما نوع راه حل مناسب شما را جستجو نكند ، يا ممكن است راه حل يا مشكل را به همان اسامي كه شما استفاده مي كنيد صدا نزند. اصطلاحات زباني دوباره. دريابيد كه آنها چه تماس مي گيرند و چگونه در مورد آن فكر مي كنند. در وب سايت خود پيدا كنيد كه آنها در واقع به دنبال چه چيزي هستند و نام آن را بگذاريد
پلي بين ذهن آينده خود و خود ايجاد كنيد ، و آنها از طريق گروه ها جمع مي شوند.
https://hillbilly.ir/ناديده-گرفته-شده-ترين-استراتژي-بازاري/feed/ 0