اورژانس چند دقيقه‌اي مي رسد؟‌

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

اورژانس چند دقيقه‌اي مي رسد؟‌

۴ بازديد

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: زمان رسيدن به تخت بيمار در تهران حدود 14 دقيقه است اما در تلاش هستيم با افزايش ناوگان و پايگاه هاي شهري اين تعداد را كاهش دهيم. معيتبا خالدي در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالين قربانيان و بيماران اظهار داشت: …

اورژانس چند دقيقه‌اي مي رسد؟‌ https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقيقه‌اي-مي-رسد؟‌/ https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقيقه‌اي-مي-رسد؟‌/#respond مجله زنده خبري Wed, 07 Apr 2021 04:24:19 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقيقه‌اي-مي-رسد؟‌/ سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: زمان رسيدن به تخت بيمار در تهران حدود 14 دقيقه است اما در تلاش هستيم با افزايش ناوگان و پايگاه هاي شهري اين تعداد را كاهش دهيم. معيتبا خالدي در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالين قربانيان و بيماران اظهار داشت: …

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: زمان رسيدن به تخت بيمار در تهران حدود 14 دقيقه است اما در تلاش هستيم با افزايش ناوگان و پايگاه هاي شهري اين تعداد را كاهش دهيم.

معيتبا خالدي در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالين قربانيان و بيماران اظهار داشت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده به منظور كاهش زمان ورود به تخت بيمار يا فرد آسيب ديده و وجود نگراني در مورد حركت آمبولانس ها ، زيرا گزارش سيستم طلاي 115 به آمبولانس موتور داده مي شود و ما همزمان يك آمبولانس را به محل مي فرستيم.

وي ادامه داد: ارسال آمبولانس و آمبولانس موتوري همزمان انجام مي شود و فقط به دليل سرويس دهي بهتر است.

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: طبق روال تعيين شده توسط قانونگذار براي سازمان اورژانس ، در شهرها در 80٪ موارد نيروها بايد در كمتر از 8 دقيقه اعلام شوند و در جاده ها – در 80٪ موارد موارد ، براي كمتر از 14 دقيقه. “رسيدن؛ البته ، به جز شهرهاي بزرگ ، كه شرايط مختلفي دارند.

خالدي در مورد زمان ورود اورژانس به تهران گفت: زمان رسيدن به تخت بيمار در تهران حدود 14 دقيقه است. اما در تلاش هستيم تا با افزايش ناوگان و پايگاه هاي شهري اين تعداد را كاهش دهيم.

وي افزود: “ما از افراد متولي برنامه ريزي شهري مي خواهيم كه امكانات اورژانس را فراهم كنند تا به بيمار كمك كنند تا سريعاً مطابق با سياست هاي اورژانس به تخت بيمار برسد ، خصوصاً با توجه به زمينه جديد شهرهاي بزرگ.” در طراحي و مبلمان شهري ، اين استدلال شديدتر از قبل است.

خالدي درباره زماني كه براي رسيدن به تخت بيماران يا مجروحين در جاده و شهرهاي كوچك نياز داريم ، گفت: خوشبختانه در كمتر از 14 دقيقه به جاده هاي اصلي مي رسيم. در شهرهاي كوچك زمان كمتر از هشت دقيقه است و در شهرهاي بسيار كوچك آمبولانس در كمتر از شش دقيقه مي رسد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقيقه‌اي-مي-رسد؟‌/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.