نكاتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

نكاتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو

۵ بازديد

نكاتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو

بهينه سازي موتور جستجو يا بهينه سازي موتور جستجو (SEO) ، فرايند يا مجموعه اي از مراحل است كه در تلاش است تا وب سايت يا ساير دارايي هاي آنلاين خود را در معرض ديد ديگران قرار دهد ، وقتي ديگران با استفاده از موتورهاي جستجو به دنبال محتواي آنلاين مي گردند. اين اغلب به …

نكاتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو https://hillbilly.ir/نكاتي-در-مورد-بهينه-سازي-موتور-جستجو/ https://hillbilly.ir/نكاتي-در-مورد-بهينه-سازي-موتور-جستجو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 30 Mar 2021 19:18:40 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wiki https://hillbilly.ir/نكاتي-در-مورد-بهينه-سازي-موتور-جستجو/

نكاتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو

بهينه سازي موتور جستجو يا بهينه سازي موتور جستجو (SEO) ، فرايند يا مجموعه اي از مراحل است كه در تلاش است تا وب سايت يا ساير دارايي هاي آنلاين خود را در معرض ديد ديگران قرار دهد ، وقتي ديگران با استفاده از موتورهاي جستجو به دنبال محتواي آنلاين مي گردند. اين اغلب به …

نكاتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو

بهينه سازي موتور جستجو يا بهينه سازي موتور جستجو (SEO) ، فرايند يا مجموعه اي از مراحل است كه در تلاش است تا وب سايت يا ساير دارايي هاي آنلاين خود را در معرض ديد ديگران قرار دهد ، وقتي ديگران با استفاده از موتورهاي جستجو به دنبال محتواي آنلاين مي گردند. اين اغلب به عنوان مكان يابي دارايي هايي است كه از طريق جستجوي “ارگانيك” يافت مي شود نه “پرداخت به ازاي هر كليك” (PPC) كه در آن شما هزينه اي را به خود موتورهاي جستجو پرداخت مي كنيد تا به سايت شما كمك كند برجسته و شناخته شود. .

بنابراين چه چيزي در اين فرآيند به نام SEO دخيل است؟ براي ايجاد دارايي هاي خود به صورت آنلاين چه مراحلي را مي خواهيد برداريد تا يافتن آنها آسان باشد؟ ليست زير به هيچ وجه كامل نيست ، اما نماي كاملي از كارهايي را كه مي توانيد براي ديده شدن بيشتر سايت خود انجام دهيد ، در اختيار شما قرار مي دهد.

ثبت نام موتور جستجو: اولين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد اين است كه وب سايت خود را در همان موتورهاي جستجو ثبت كنيد. اكثر موتورهاي جستجو راهي را به شما پيشنهاد مي دهند كه مي توانيد از طريق آن سايت و مالكيت سايت خود را به آنها بگوييد. همچنين مي توانيد با ارسال فايل “Sitemap.xml” به آنها بگوييد كدام صفحات وب در وب سايت شماست

نمايه سازي موتور جستجو: در مرحله بعدي ، مي خواهيد در مورد صفحات وب جداگانه خود به آنها بيشتر بگوييد تا اين اطلاعات در پايگاه داده هاي داخلي خود ذخيره و “نمايه” شود تا هنگام جستجوهاي “عادي” افراد از آنها استفاده كنند. به عنوان مثال ، هر موتور جستجو روش خاص خود را در پذيرش درخواست هاي نمايه سازي صفحه وب خود دارد. Yahoo-Bing به شما امكان مي دهد 10 صفحه وب نمايه سازي در روز ارسال كنيد و Google ، بزرگترين موتور جستجوگر جهان امروز ، ابزاري براي درخواست صفحه اول وب به نام “Fetch as Google” را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد صفحات خود را براي نمايه سازي وارد كنيد. به ياد داشته باشيد هنگام استفاده از اين ابزار براي ثبت هر صفحه به عنوان يك صفحه وب استاندارد و همچنين ضبط اين صفحات به طور جداگانه براي صفحات تلفن همراه اگر در ايجاد “پاسخگوي تلفن همراه” باشند زيرا Google پايگاه داده هاي جداگانه اي را براي صفحات تلفن همراه نگهداري مي كند و مي توان آنها را به طور طبيعي در تلفن همراه ، شما بايد آنها را در اين پايگاه داده دوم نيز ثبت كنيد.

پيوند ساختمان: اين هنر ساختن پيوندهايي است كه از وب سايت هاي با كيفيت ديگر كه معمولاً متعلق به ديگران هستند به سايت شما باز مي گردد. اين كار اغلب با گذاشتن پست در انجمن هاي ديگر ، درخواست مالكان ديگر سايت ها براي پيوند دادن سايت هاي خود به سايت شما ، ايجاد حضور در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، توييتر ، Pinterest ، اينستاگرام ، Reddit و غيره و پيوند دادن حضور شما در آن سايت ها انجام مي شود. . به وب سايت خود برگرديد ، مقالات و اطلاعيه هاي مطبوعاتي مربوط به سايت خود را بنويسيد ، فيلم هايي را به مكان هايي مانند YouTube و Vimeo كه به شما لينك مي شوند ارسال كنيد ، كتاب هاي الكترونيكي منتشر كنيد و موارد ديگر. هرچه “بك لينك خارجي” بيشتري براي سايت خود ايجاد كنيد ، سايت شما از نظر گوگل و ساير موتورهاي جستجو قوي تر خواهد بود و سايت شما از نظر ارگانيك در آن موتورها رتبه بهتري خواهد داشت.

در سايت بهينه: همچنين مواردي وجود دارد كه مي توانيد در وب سايت خود انجام دهيد تا رتبه SEO خود را با موتورهاي جستجو افزايش دهيد. شما مي خواهيد هنگام ايجاد عناوين صفحه وب و نوشتن محتوا براي آن صفحات ، تحقيق در مورد كلمات كليدي و كلمات كليدي را انجام دهيد ، همين كار را براي تصاوير استفاده شده براي توصيف آنها انجام دهيد و صفحات را به هم پيوند دهيد تا بتوانند افراد را در سايت شما بيشتر نگه دارند ، به راحتي به آنها امكان دسترسي بيشتر به محتوا را مي دهيد. سايت هاي اضافي مرتبط در سايت شما ، ايجاد “Anchor Text” در سايت شما كه به معني استفاده از عبارات كليدي كليدي قوي و از جمله پيوند لينك به سايت هاي ديگر در داخل و خارج از سايت پشت اين متن است.

ايجاد محتوا: محتواي وب سايت خود را بنويسيد تا عنوان و توضيحات صفحه وب توسط كلمات محتوايي شما تا حد امكان نزديك به بالاي محتواي هر صفحه پشتيباني شود زيرا اين امر به اعتبارسنجي اين صفحات به عنوان واقعي و با ارزش براي موتورهاي جستجو كمك مي كند صفحات به عنوان محتواي خصوصي براي مصرف كنندگان نمايش داده مي شود.

استفاده از فيلم ، صدا و عكس: از آن به راحتي در سايت خود استفاده كنيد زيرا موتورهاي جستجو مي دانند كه مردم ترجيح مي دهند بيشتر از آنچه كه دوست دارند براي خواندن متن تماشا كنند ، فيلم تماشا كنند ، به تصاوير نگاه كنند يا به آنها گوش دهند – بنابراين از اين استراتژي استفاده كنيد و مطمئن شويد كه آن را به طور فراوان در “متا” صفحات وب خود توصيف مي كنيد -data “و همچنين آنها را براي نمايه سازي در موتورهاي جستجو ارائه دهيد. اين كار سختي است ، اما به مرور از نظر شكل ظاهري سود بالايي براي سايت شما خواهد پرداخت.

صفحات وب خود را براي “پاسخگو بودن به تلفن همراه” ايجاد كنيد: اين روزها ، موتورهاي جستجو مانند Google حتي صفحاتي را نشان نمي دهند كه به افرادي كه از آنها درخواست محتواي “ارگانيك” نشان مي دهند ، پاسخ نمي دهند. اگر صفحه وب شما پاسخ ندهد ، پيدا نخواهيد شد.

در اصل ايجاد صفحات وب: به جاي استفاده از الگوها در هر زمان ممكن ، صفحات وب خود را به صورت بومي ايجاد كنيد و آنها را براي سرعت بارگيري آزمايش كنيد. اگر صفحات وب خصوصاً صفحات وب همراهتان طي 2-4 ثانيه كاملاً بارگيري نشود ، صفحه شما با جستجوهاي ارگانيكي مجازات مي شود يا حتي نمايش داده نمي شود. صفحات الگو معمولاً “چاق تر” هستند ، بنابراين بارگيري آنها بيشتر طول مي كشد – به همين دليل اين نكته را بيان كردم. اندازه تصوير خود را نيز كوچك نگه داريد – بارگذاري عكس هاي 4 مگابايتي بيش از 20000 عكس طول مي كشد …

تحليل رقابتي كلمه كليدي: در مورد تحقيقات كلمات كليدي خود و اينكه در آن مكان شما اين كلمات كليدي را در ارتباط با رقبا قرار مي دهيد ، يك تحليل رقابتي انجام دهيد. ببينيد چه چيزي باعث مي شود صفحه اول در جستجوي ارگانيك كلمات كليدي و عباراتي باشد كه مي خواهيد رتبه بندي كنيد و به دنبال اسلايد كردن براي نمايش محتواي خود در صفحه اول جستجو باشيد – تعدادي ابزار وجود دارد كه مي تواند به شما در سهولت انجام اين كار كمك كند. نتيجه نهايي اين است كه شما مي خواهيد هنگام رتبه بندي كلمات و عباراتي كه انتخاب كرده ايد و نحوه استفاده از آنها براي تأثيرگذاري سايت در سايت خود به صفحه اول برويد – شما نمي خواهيد همه كارها را براي رتبه بندي در صفحه 10 انجام دهيد به عنوان تعداد جستجوگران محتوا بسيار كمتر است.

از داشبورد موتور جستجو استفاده كنيد: موتورهاي جستجو داشبوردهايي براي شما ايجاد مي كنند تا بتوانيد ببينيد چگونه سايت شما را مشاهده مي كنند ، چه خطاهايي را در سايت شما پيدا مي كنند و اغلب پيشنهادهايي براي رفع و بهبودها ارائه مي دهند. از اين داشبوردها استفاده كنيد! هر آنچه در مورد كيفيت سايت خود مي توانيد دريافت كنيد ، تعميرات را انجام دهيد و به آنها بگوييد كه چه موقع آن را برطرف كرديد تا بتوانند سايت شما را “دوباره جستجو كنند” تا ثبت كنند كه سايت بهبود يافته است. انجام اين كار براي حفظ رتبه بندي خوب SEO بسيار مهم است.

به طور خلاصه ، موارد فوق فقط برخي از موارد اساسي است كه شما بايد انجام دهيد تا به طور طبيعي در صفحه اول موتورهاي جستجو قرار بگيريد. سئو ارگانيك كار زيادي را مي طلبد اما كساني كه وقت خود را براي انجام كار در سايت هاي خود بگذارند با بازديد ارگانيك به سايت هاي خود پاداش مي گيرند. بهينه سازي ارگانيك سئو بايد فرآيندي مداوم براي هر شركتي باشد كه سعي در تجارت آنلاين دارد. ترافيك پول است و اگر افراد ديگر اين كار را بكنند و شما اين كار را نكنيد ، آن ها فروشنده هايي هستند كه مي خواهيد بدست آوريد. اغلب اوقات ، انجام خوب آن به معناي آن است كه تجارت در جاي خودش باقي بماند.

https://hillbilly.ir/نكاتي-در-مورد-بهينه-سازي-موتور-جستجو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.