13 استراتژي بازاريابي اينترنتي براي كمك به شما در دريافت مطالب بيشتر از وب سايت خود

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

13 استراتژي بازاريابي اينترنتي براي كمك به شما در دريافت مطالب بيشتر از وب سايت خود

۳ بازديد

13 استراتژي بازاريابي اينترنتي براي كمك به شما در دريافت مطالب بيشتر از وب سايت خود

1. ايده مناسب را از وب سايت خود پيدا كنيد چه چيزي ارائه مي دهد ، آيا توانايي درآمدزايي دارد؟ آيا نوعي مزيت رقابتي داريد؟ آيا شما علاقه مند به كاري هستيد كه مي خواهيد انجام دهيد؟ تو به چه چيزي علاقه داري؟ قبل از شروع ساخت وب سايت بايد بتوانيد پاسخ مثبت دهيد. با …

13 استراتژي بازاريابي اينترنتي براي كمك به شما در دريافت مطالب بيشتر از وب سايت خود https://hillbilly.ir/13-استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-براي-كمك/ https://hillbilly.ir/13-استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-براي-كمك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 07 Apr 2021 09:06:51 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing website https://hillbilly.ir/13-استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-براي-كمك/

13 استراتژي بازاريابي اينترنتي براي كمك به شما در دريافت مطالب بيشتر از وب سايت خود

1. ايده مناسب را از وب سايت خود پيدا كنيد چه چيزي ارائه مي دهد ، آيا توانايي درآمدزايي دارد؟ آيا نوعي مزيت رقابتي داريد؟ آيا شما علاقه مند به كاري هستيد كه مي خواهيد انجام دهيد؟ تو به چه چيزي علاقه داري؟ قبل از شروع ساخت وب سايت بايد بتوانيد پاسخ مثبت دهيد. با …

13 استراتژي بازاريابي اينترنتي براي كمك به شما در دريافت مطالب بيشتر از وب سايت خود

1. ايده مناسب را از وب سايت خود پيدا كنيد

چه چيزي ارائه مي دهد ، آيا توانايي درآمدزايي دارد؟

آيا نوعي مزيت رقابتي داريد؟

آيا شما علاقه مند به كاري هستيد كه مي خواهيد انجام دهيد؟

تو به چه چيزي علاقه داري؟

قبل از شروع ساخت وب سايت بايد بتوانيد پاسخ مثبت دهيد. با اين توضيحات ، آنلاين شويد و يك نام دامنه مارك دار براي وب سايت خود ثبت كنيد. به ياد داشته باشيد ، صنعت شما چهره تجارت شما است و در مورد مارك تجاري ، قابليت استفاده از وب سايت و بهينه سازي موتور جستجو پيامدهاي بزرگي دارد.

دوست داريد چه كاري انجام دهيد ، آيا شخصي به آنچه شما ارائه مي دهيد علاقه مند است؟

آيا نيازي به آنچه بايد ارائه دهيد وجود دارد و آيا به آن علاقه زيادي داريد؟

2. يك ليست ايميل ايجاد كنيد

پس از ايجاد وب سايت ، شروع به ساخت ليست ايميل خود كنيد. من به دنبال يك پاسخ خودكار واقعا خوب هستم. با ايجاد انگيزه براي بازديدكنندگان ، آنها را به گل برساند. سعي كنيد با كساني كه مشترك هستند رابطه برقرار كنيد. در برقراري ارتباط با آنها فعال باشيد. يك وبلاگ ايجاد كنيد و كاربران را از طريق رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر درگير كنيد. همچنين ايجاد هشدارهاي كلمه كليدي با Google Alerts بسيار جالب است تا بدانيد مردم در مورد شما چه مي گويند.

3. هنگام ايجاد سايت خود به سئو فكر كنيد

هنگام ايجاد وب سايت خود ، حتماً سئو را يادداشت كنيد. هيچ چيز بدتر از طراحي مجدد وب سايت شما نيست. وب سايت هاي مبتني بر فلش براي سئو بسيار جذاب هستند. قبل ، در حين و بعد از طراحي وب سايت خود سئو را در نظر بگيريد. نام دامنه خود را براي مدت طولاني تري دوباره ثبت كنيد. موتور جستجو به سايتي كه نام دامنه آن براي مدت طولاني تري ثبت شده است ارجحيت مي بخشد. هرزنامه نويسان هرگز دامنه خود را براي مدت طولاني ثبت نمي كنند زيرا مي دانند مسدود مي شوند ، بنابراين سايت بي فايده مي شود.

4- وبلاگ نويسي را شروع كنيد

هر روز هزاران وبلاگ ايجاد مي شود كه هر روز موضوعات متنوعي را پوشش مي دهد. اكنون وبلاگ نويسي بسيار محبوب است زيرا استفاده و تنظيم آن بسيار آسان است. مي توانيد از وبلاگ خود براي آوردن محتواي جديد به مخاطبان خود استفاده كنيد كه براي موتور جستجو بسيار مناسب است. وبلاگ ابزاري عالي براي تجارت شما است. شما مي توانيد از آن براي برقراري ارتباط با مشتريان خود استفاده كنيد. همچنين مي توانيد از آن براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنيد. در هر صورت ، وبلاگ بهترين سكوي پرتاب براي رونق بخشيدن به تجارت شما است.

از گزيده ها براي نشان دادن پيام خود استفاده كنيد. اين قطعه به خوانندگان اجازه مي دهد تا موضوعات بيشتري را ببينند و فقط كليك كنند تا در مورد پست مورد علاقه خود فكر كنند. چند آزمايش براي مقايسه اين دو انجام دادم و دريافتم كه استثناهاي مشاهده نتايج بهتري دارند. يك مشترك اشتراك فيد بگيريد ، به شما مي گويد مشتركين شما از كجا آمده اند و كدام موارد را مي خوانند و كليك مي كنند. همچنين به شما مي گويد كه ميزان خواننده شما با گذشت زمان چقدر افزايش يافته است. وقتي تعداد خواننده مناسبي داشته باشيد ، مي توانيد با افتخار تعداد مشتركين كانال خود را نمايش دهيد. وبلاگ خود را براي سئو بهينه كنيد.

5. به طور منظم محتواي جديد ايجاد كنيد

وبلاگ فقط به خوبي محتواي آن است. هر روز هزاران وبلاگ ايجاد مي شود ، اما فقط چند مورد از چند هفته گذشته زنده مانده اند. شما بايد پست هاي جالب و ارزشمندي براي افراد واقعي ايجاد كنيد. يك استراتژي توسعه محتوا ايجاد كنيد. ايده هاي ارسال به صورت تصادفي – در قطار ، حمام ، سالن بدن سازي يا هنگام صرف ناهار وارد مي شوند. هميشه يك قلم با خود داشته باشيد تا بتوانيد افكار خود را يادداشت كنيد. وبلاگ نويسي ايجاد روابط و جلب علاقه و اعتماد به نفس آنهاست. براي جلب توجه پست شما ، عنوان شما بايد توجه خواننده را به خود جلب كند و در عين حال نكته اصلي مطالب را توصيف كند. ايده هاي محتوا ممكن است شامل مصاحبه با يك متخصص صنعت ، بررسي يك محصول ، ايجاد پادكست يا ويديو باشد و همچنين مي توانيد از طريق وبلاگ خود بازخورد خوانندگان را دريافت كنيد.

6. وب سايت خود را تبليغ كنيد

شما مي توانيد يك مقاله عالي درباره يك موضوع بنويسيد و هيچ كس آن را نمي خواند. وبلاگ شما به شما امكان مي دهد با افراد ديگري كه به موضوع شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار كرده و با آنها ارتباط برقرار كنيد. نظرات خود را در مورد وبلاگ خود به حداكثر برسانيد. در انتهاي هر پست س questionsال كنيد ، و از مردم بخواهيد با نظرات خود نظر بدهند. با اظهار نظر در مورد وبلاگ ديگران شروع كنيد. هنگام نوشتن نظر از نام واقعي خود استفاده كنيد. توجه صاحب وبلاگ را به خود جلب كنيد. با وبلاگ نويسان ديگر به صورت آنلاين و آفلاين ارتباط برقرار كنيد. از تماس با آفات پرورش يافته نترسيد.

7. تمرين اعتصاب تمرين كنيد

يك سياست حفظ حريم خصوصي ايجاد كنيد و به هر صفحه پيوند دهيد. براي ايجاد خود از سازنده سياست حفظ حريم خصوصي استفاده كنيد. يك صفحه تماس ايجاد كنيد. از فرم آنلاين استفاده كنيد كه بازديدكنندگان شما مي توانند اطلاعات خود را پر كرده و در مورد درخواست هاي شما با شما تماس بگيرند. آيا صفحه اي در مورد من ايجاد كرده ايد؟ اين بايد شامل تصوير شما باشد تا پيوند دهنده هاي بالقوه بتوانند مطمئن شوند سايت معتبري هستيد كه ارزش پيوند دادن را نيز دارد. حتماً مطالب خود را يادداشت كنيد. افراد به احتمال زياد با مقالات حرفه اي و داراي اشتباهات دستوري و املايي ارتباط برقرار مي كنند.

8. مهمان ديگر

براي بازديد بيشتر از سايت خود ، بايد پست مهمان را شروع كنيد. اين روش موثرترين روش براي افزايش ديد براي خود و تجارت شما هنگام شروع كار است. شما به مخاطبان جديد دسترسي خواهيد يافت ، ارتباطات ارزشمندي كسب خواهيد كرد و با ديگر وبلاگ نويسان در ارتباط خود ارتباط كليدي برقرار خواهيد كرد.

9. س Askالي بپرسيد و خود را به عنوان يك متخصص تثبيت كنيد

مي توانيد س askingالات خود را در سايت هاي پرسش و پاسخ شروع كنيد. در اين سايت ها فعال باشيد و جايي كه مي توانيد ارزش خود را ارائه دهيد.

10. براي هر كتابي كه در زمينه كاري خود خوانده ايد ، يك نقد بنويسيد

من متوجه شده ام كه برخي از صفحات محصول هر روز بازديد زيادي دارند و هزاران نفر از افراد علاقه مند به يادگيري يك موضوع خاص مرورها را مي خوانند. شروع به نوشتن يك بررسي از تمام كتابهايي كه در زمينه خود خوانده ايد ، و يك پيوند امضا به URL خود بگذاريد. اين مي تواند به شما كمك كند ترافيك هدفمند و پيوندهاي ثانويه را براي سايت خود دريافت كنيد. همچنين مي توانيد در بخش بيوگرافي نويسنده ، يك ليست محصول ايجاد كنيد كه به URL شما ارجاع دهد.

11. به صورت محلي برويد

جلسه اي مرتبط با موضوع خود را برگزار كنيد. Meetup يك سايت عالي است كه در آن مي توانيد گروه هاي علاقه مند به موضوع خود را پيدا كنيد. مي توانيد يكي را در منطقه خود پيدا كنيد يا يكي را شروع كنيد. يك رابطه شخصي مي تواند به راحتي به يك رابطه نامزدي آنلاين تبديل شود. با شخصيت هاي رسانه محلي ارتباط برقرار كنيد و خود را به عنوان يك متخصص در زمينه خود ثابت كنيد. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر و دريافت مقدار زيادي از قرار گرفتن در معرض ، اين تماس اصلي شما خواهد بود. همچنين سعي كنيد اطلاعات شركت خود را در موتور جستجوي محلي به روز كنيد. چندين شركت بزرگ كه مي دانم در شبكه هاي اجتماعي بزرگ هستند. به عنوان مثال ، مي توانيد تبليغاتي را ايجاد كنيد كه افرادي را كه در منطقه شما زندگي مي كنند هدف قرار دهد. همچنين مي توانيد كاربراني را كه در منطقه شما زندگي مي كنند جستجو كنيد. يكي ديگر از ايده هاي خوب براي جذب افراد محلي ، بهينه سازي عنوان در صفحه شما براي درج سايت شما به صورت محلي است. به جاي “آژانس مالي” ، از چيزي مانند “آژانس مالي مستقر در لوكزامبورگ” استفاده كنيد. همچنين از تحقيقات كلمات كليدي مانند ابزار كلمات كليدي Google AdWords استفاده كنيد تا ببينيد كدام كلمات كليدي بيشترين فراواني جستجو را دارند و بر اين اساس بهينه سازي كنيد.

12. شبكه هاي اجتماعي كليد اصلي است

در بهترين سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مرتبط با تجارت خود ثبت نام كنيد. تا زماني كه در فضا زندگي نكنيد ، حتماً نام Twitter را شنيده ايد كه يك سرويس ميكروبلاگينگ است و به شما امكان مي دهد پيام كوتاه براي رسيدن به پيروان خود بسازيد. توييتر اكنون يك رسانه مهم ارتباطي است. مي توانيد مقدار حذف پيوندهاي خود را ذخيره كنيد. فيس بوك همچنين همه چيز در مورد ميكروبلاگينگ جالب است كه من عاشق آن هستم. سعي كنيد يك صفحه فن براي تجارت خود در فيس بوك ايجاد كنيد.

13. به سراغ بازاريابي چريكي برويد

در صورت شروع كار با بودجه كم ، يك استراتژي بازاريابي عالي براي بازاريابي كسب و كار شما ارائه شده است. براي سايت خود پيراهن درست كنيد و هر زمان كه مي توانيد آنها را به آنها بدهيد. برچسب هاي سپر را به وب سايت خود هديه دهيد. حتي اگر فقط چند نفر آن را روي ماشين ، دكه هاي حمام يا تيرهاي خود بچسبند ، ارزش اين هزينه را دارد. سعي كنيد در مدارس و اماكن عمومي مربوط به سايت خود قدم بزنيد و بروشورهايي را روي صفحه و اعلانات بفرستيد. هميشه آماده باشيد كارتهاي بازرگاني را تحويل دهيد يا آنها را دراز بكشيد. شما هرگز نمي دانيد چه كسي آن را مي گيرد و به آنچه شما ارائه مي دهيد نگاه مي كنيد و اينكه آيا شما واقعاً يك خال كوبي قوي در URL خود بر روي يك قسمت بسيار قابل مشاهده از بدن خود هستيد

https://hillbilly.ir/13-استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-براي-كمك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.