متروي تهران با روند فعلي ۲۰ سال آينده هم تكميل نمي شود

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

متروي تهران با روند فعلي ۲۰ سال آينده هم تكميل نمي شود

۶ بازديد

اعضاي شوراي شهر تهران گفتند: براي تكميل تمام خطوط مترو تهران حدود 200000 نفر هزينه در بر خواهد داشت و اگر روندهاي فعلي را دنبال كنيم ، خط مترو تهران در 20 سال آينده تكميل نمي شود. به گزارش مجله آنلاين محمد آريكاني از نحوه گزارش خبر آغاز ساخت اولين بخش از 10 خط مترو …

متروي تهران با روند فعلي ۲۰ سال آينده هم تكميل نمي شود https://online-mag.ir/2021/05/متروي-تهران-با-روند-فعلي-۲۰-سال-آينده-هم/ مجله آنلاين Sat, 15 May 2021 13:42:47 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/05/متروي-تهران-با-روند-فعلي-۲۰-سال-آينده-هم/ اعضاي شوراي شهر تهران گفتند: براي تكميل تمام خطوط مترو تهران حدود 200000 نفر هزينه در بر خواهد داشت و اگر روندهاي فعلي را دنبال كنيم ، خط مترو تهران در 20 سال آينده تكميل نمي شود. به گزارش مجله آنلاين محمد آريكاني از نحوه گزارش خبر آغاز ساخت اولين بخش از 10 خط مترو …

اعضاي شوراي شهر تهران گفتند: براي تكميل تمام خطوط مترو تهران حدود 200000 نفر هزينه در بر خواهد داشت و اگر روندهاي فعلي را دنبال كنيم ، خط مترو تهران در 20 سال آينده تكميل نمي شود.

به گزارش مجله آنلاين محمد آريكاني از نحوه گزارش خبر آغاز ساخت اولين بخش از 10 خط مترو در آئين امشب افتتاح ايستگاه هاي آكداشي و مرزدالان در خط 3 و 6 مترو ، توسط صداوسيما انتقاد كرد.مترو ما در اين زمان است. علاوه بر اين ، حدود 30 ايستگاه مترو افتتاح شده است و 20 هزار تومان با سرعت فعلي هزينه مي شود.

او افزود: “كميسيون عمران و حمل و نقل تخمين مي زند كه براي تكميل تمام خطوط متروي تهران حدود 200،000 تومان هزينه خواهد كرد. با توجه به روند فعلي ، خطوط متروي تهران در 20 سال آينده تكميل نمي شود.” اين هم به حمايت دولت و هم به اقدامات مانند TOD نياز دارد در 300 متر ايستگاه ، كه مي تواند تراكم را افزايش دهد و درآمد خود را در مسيرهايي كه تعداد زيادي مسير را شامل مي شود ، هزينه كند.

وي ادامه داد: يكي از راه هايي كه مي تواند اتمام مترو تهران را تسريع كند ، بررسي برنامه هاي تفصيلي است و شوراي عالي برنامه ريزي شهر مي تواند در اين امر مداخله كند و در اين زمينه اصلاحات دقيق طرح در برنامه سوم شورا گنجانده شده است. “

اين عضو شوراي شهر تهران سازگاري جاده ها و ناوگان حمل و نقل براي معلولان را چنين توصيف مي كند: اين ايستگاه داراي دوره ساخت آسانسور است ، ايستگاه بدون آسانسور كار نمي كند و مجهز به اتوبوس و ميني بوس جديد براي بهبود ترافيك معلولان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شهرستان ، آريكاني با تأكيد بر قول دولت براي خريد 630 واگن مترو گفت: به محض اينكه توانستي. “

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.