نكات رسانه هاي اجتماعي براي چشم انداز بيمه B2B
حضور پررنگ در شبكه هاي اجتماعي مي تواند چالشي براي دستيابي به چشم انداز B2B (سازماني به سازماني) باشد. بسياري از شركت هاي B2B سعي مي كنند تجارت خود را به نمايش بگذارند و از طريق بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مخاطب به دست آورند. براي اطمينان از تلاش هاي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي …
نكات رسانه هاي اجتماعي براي چشم انداز بيمه B2B https://hillbilly.ir/نكات-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-چشم-انداز-ب/ https://hillbilly.ir/نكات-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-چشم-انداز-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 24 Jun 2021 02:16:32 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing company https://hillbilly.ir/نكات-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-چشم-انداز-ب/
نكات رسانه هاي اجتماعي براي چشم انداز بيمه B2B
حضور پررنگ در شبكه هاي اجتماعي مي تواند چالشي براي دستيابي به چشم انداز B2B (سازماني به سازماني) باشد. بسياري از شركت هاي B2B سعي مي كنند تجارت خود را به نمايش بگذارند و از طريق بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مخاطب به دست آورند. براي اطمينان از تلاش هاي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي …
نكات رسانه هاي اجتماعي براي چشم انداز بيمه B2B
حضور پررنگ در شبكه هاي اجتماعي مي تواند چالشي براي دستيابي به چشم انداز B2B (سازماني به سازماني) باشد. بسياري از شركت هاي B2B سعي مي كنند تجارت خود را به نمايش بگذارند و از طريق بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مخاطب به دست آورند. براي اطمينان از تلاش هاي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ، تلاش هاي بازاريابي خود را بهبود بخشيد ، موارد زير را در نظر بگيريد: ايجاد افراد آنلاين حضور شما در رسانه هاي اجتماعي بايد داراي ويژگي هاي كاملاً مشخصي باشد. اطلاعاتي ، مرتبط ، جذاب ، به موقع و مرتبط مواردي هستند كه حساب هاي برتر رسانه هاي اجتماعي B2B را هنگام ايجاد شخصيت در اينترنت متمايز مي كنند. تصميم بگيريد كه صداي شما در اينترنت چيست. آيا شما اين كار را به صورت رسمي يا غيررسمي انجام مي دهيد ، با مردم يا شركت هايي مانند روزنامه نگاران يا كارمندان پشتيباني خود صحبت مي كنيد؟ آيا رويدادهايي را با كارمندان شركت به اشتراك مي گذاريد ، مسابقات ايجاد مي كنيد ، تغييرات يا مقررات حاكم بر صنعت يا همه موارد فوق را گزارش مي دهيد؟ هدف آژانس شما ايجاد روابط و احساس اجتماع با مشتري و ديد است. اما ابتدا بايد شخصيت خود را در شبكه هاي اجتماعي مشخص كنيد. ايجاد يك استراتژي نوشتن با كارت امتياز چشم انداز و پرسنل مشتري هنگام ايجاد استراتژي بازاريابي ، س questionsالات زير را از خود بپرسيد:مخاطبان آنلاين شما چه كساني هستند – و چه تعداد در اين گروه هستند؟ با ايجاد كارت امتيازي Prospect شروع كنيد.
كدام يك از بسترهاي اجتماعي توجه اكثر اين بينندگان را به خود جلب مي كند؟ ممكن است مجبور شويد در سيستم عامل هاي مختلف جستجو كنيد تا سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي را پيدا كنيد كه بيشترين ارتباط را با مشتريان و چشم اندازهاي شما دارند.
مخاطبان هدف شما چه نوع محتوايي را مهمتر مي دانند؟ آيا ممكن است اينفوگرافيك ، مقاله طولاني ، اطلاعات پشتيباني فناوري ، انتشار خبر ، به روزرساني تنظيم مقررات يا تركيبي از همه اينها باشد؟
اهداف كوتاه مدت و بلند مدت شما در شبكه هاي اجتماعي چيست؟ شايد هدف شما براي مدتي فقط به اشتراك گذاشتن در داخل باشد. و هدف بلند مدت شما داشتن بودجه اي براي افزايش ديد شما است.
رقباي شما چگونه از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند؟ با مطالعه روي رقبا مي توانيد چيزهاي زيادي در مورد اينكه چه كاري بايد انجام دهيد و چه كاري انجام ندهيد.
بازخورد درباره اخبار و قوانين مربوط به صنعت شما ارائه مشاوره درباره انتشار اخبار و تغييرات قانون صنعت راهي عالي براي نشان دادن دانش خود از صنعت و رضايت مشتري از آگاهي شما از اين تغييرات است. اين مي تواند به بازديد بيشتر و تبليغ بيشتر صفحات وب شما منجر شود. براي نظارت بر كلمات كليدي صنعت و پيگيري تغييرات روند ، مي توانيد از هشدارهاي Google و هشدارهاي شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. مي توانيد تبليغات و تبليغات تجاري را مرور كنيد. شما ممكن است در اين زمينه به راهنمايي نياز داشته باشيد ، زيرا بودجه ها به سرعت هزينه مي شوند و تلاش براي به اشتراك گذاشتن دو تصوير جذاب و يك تصوير شخصي مي تواند درآمد و بازده سرمايه شما را افزايش دهد.احساس شخصيت يك پيرو محترم جستجوي حرفه اي و نشان دادن تعداد دنبال كنندگان و ميزان مشاركت بالا ، نيمي از ساخت يك تجارت در شبكه هاي اجتماعي است. برترين پلتفرم هايي كه بايد به عنوان آژانس استفاده كنيد ، LinkedIn ، YouTube ، Facebook ، Twitter و Google هستند كه ممكن است از اين الگو پيروي كنند ، اگرچه ممكن است در بازار هدف شما تأثير بگذارد. LinkedIn و YouTube مي توانند براي مشاغل B2B ارزشمند باشند. LinkedIn مكاني عالي براي شروع ، يك بستر بازاريابي مركزي است. سپس از يوتيوب با يك ويديو ، يك صداي صوتي تحت وب ، يا حتي يك سخنراني ساده براي به روزرساني پاورپوينت استفاده كنيد. سعي كنيد موارد زير را به سرعت و با تعداد مناسب بسازيد. به عنوان مثال ، مي تواند 500 دنبال كننده در LinkedIn ، Twitter و Facebook داشته باشد. در ابتدا خوب است كه سعي كنيد سطح حرفه اي بودن و اعتماد حتي 5000 نفر يا بيشتر را انتخاب كنيد.
.