برنامه كاري شما در تعيين ساختار ، اهداف و اهداف شركت ، استراتژي ، محصولات و كارمندان شما مهم است. براي طراحي و مديريت تجارت شما ، درخواست سرمايه يا پيشنهاد آن به سرمايه گذاران بالقوه استفاده مي شود. اين ده بخش اصلي دارد و اين موارد عبارتند از: 1. پوشش و شاخص اين ممكن …
ساختار برنامه تجاري شما https://hillbilly.ir/ساختار-برنامه-تجاري-شما/ https://hillbilly.ir/ساختار-برنامه-تجاري-شما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 01 Jul 2021 07:55:42 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/ساختار-برنامه-تجاري-شما/
برنامه كاري شما در تعيين ساختار ، اهداف و اهداف شركت ، استراتژي ، محصولات و كارمندان شما مهم است. براي طراحي و مديريت تجارت شما ، درخواست سرمايه يا پيشنهاد آن به سرمايه گذاران بالقوه استفاده مي شود. اين ده بخش اصلي دارد و اين موارد عبارتند از: 1. پوشش و شاخص اين ممكن …
برنامه كاري شما در تعيين ساختار ، اهداف و اهداف شركت ، استراتژي ، محصولات و كارمندان شما مهم است. براي طراحي و مديريت تجارت شما ، درخواست سرمايه يا پيشنهاد آن به سرمايه گذاران بالقوه استفاده مي شود. اين ده بخش اصلي دارد و اين موارد عبارتند از: 1. پوشش و شاخصاين ممكن است احمقانه به نظر برسد ، اما پوشش مناسب برنامه كاري شما بازتابي از حرفه اي بودن و مراقبت هايي است كه از شما نشان داده شده است. همچنين بهترين مكان براي درج آرم و نمايه شركت شما. در صورت امكان ، عكسي از محصول خود ارسال كنيد. البته ، شما بايد نام و شماره خود و همچنين مشخصات تماس خود مانند آدرس ، وب سايت ، حساب رسانه هاي اجتماعي و ايميل و شماره تلفن مدير تماس را وارد كنيد. از تعداد افرادي كه اين برنامه را فراموش كرده اند شگفت زده خواهيد شد. براي كمك به سرمايه گذاران بالقوه ، همه شماره برنامه ها به همراه شماره صفحه مرتبط بايد در اين فهرست قرار گيرند. آن را تا آنجا كه ممكن است پر كنيد تا خواننده از محتواي سند مطلع شود. اما نمايه سازي به شما يك ابزار عالي براي تهيه نويسنده مي دهد تا مطمئن شويد كه نكات و اطلاعاتي را كه بايد اضافه كنيد وارد مي كنيد. خلاصه اجرايي با نيازها و اهداف شركت شما
در قسمت اول سند بايد خلاصه اي توصيفي از مفهوم را ارائه دهيد كه شامل ايده هاي زير است:
• زمان مناسب براي بازاريابي
• محصولات يا خدمات و مزاياي آنها
• تيم مديريت
• خلاصه مالي نيازهاي مالي و سودهاي مورد انتظار ابتدا با نوشتن يك خلاصه اجرايي ، تمام اطلاعات را در زير قرار دهيد. هميشه مي توانيد با بدن به انتهاي سيم برگرديد. به خاطر داشته باشيد كه بايد توجه سرمايه گذار را به دو صفحه اي كه نكات اصلي مقاله را در آن خلاصه مي كنيد ، جلب كنيد. همچنين بايد نكاتي را در ذهن داشته باشيد:
در واقع ، شما بايد نيازها يا مشكلاتي را كه مي خواهيد شركت حل كند ، شناسايي كنيد.
• شما بايد هدف شركت را مشخص كنيد.
• شما بايد به سرمايه گذاران بگوييد كه شغل فعلي شما چيست. چه به عنوان مثال قبل از توليد باشيد ، شروع به گسترش يا سود كرده ايد. براي تجارت خود برنامه ريزي كنيد
در اينجاست كه نامه شما منتشر خواهد شد.
شما بايد مأموريت شركت خود را تعريف كنيد – اين همان چيزي است كه شما اميدواريد به آن برسيد. سپس شما به ليستي از فعاليت هاي شركت خود در اين مرحله نياز داريد.
در مرحله بعدي ، شما بايد بفهميد كه چگونه مشاغل تجاري را كه مي شناسيد حل كنيد.
اكنون محصول يا خدمات خود را توصيف كنيد ، اينكه مشتريان با خريد چه چيزي مي گيرند و نقاط ضعف يا ضعف آنها چيست.
• نقطه قيمت مشتري مناسب خود را مشاهده كنيد.
• در آخر ، شما بايد دريابيد كه چگونه اين مشتريان را پيدا مي كنيد. بيشتر آنها را مي توان با پارچه بوم مدل توصيف كرد ، و در اينجا مقاله ديگري است. براي توليد اين مدل مي توانيد يك مشاور بخريد. غالباً شركتهايي هستند كه با همان هدف كار مي كنند. آنها را بشناسيد و از خود بپرسيد: چگونه مي توانم خودم را از رقباي خود متمايز كنم؟ 4- ساختار تجارت خود را توضيح دهيد
ايجاد يك طرح تجاري شامل بررسي نقاط قوت و ضعف رقابت و سپس شناسايي مواردي است كه تجارت شما را منحصر به فرد مي كند.شما بايد خود را از جمعيت متمايز كنيد تا زمان سرمايه گذاري خود را به حداكثر برسانيد. يعني اطلاعات زير را بررسي كنيد:
• بگوييد چه كسي و چه مقدار مي پردازيد.
• نظرات خود را در مورد مارك به اشتراك بگذاريد – به عنوان مثال ، آيا شما يك شركت ثروتمند هستيد ، يا مقدار زيادي از آن را جمع مي كنيد و به راحتي آن نوع شركت را مي فروشيد؟
نحوه ثبت سفارش را توصيف كنيد – به عبارت ديگر ، روند خريد اين محصولات تا زماني كه به مشتري تحويل داده شود و پس از خدمات تحويل داده شود.
نحوه استفاده از جنبه هاي اصلي توليد ، فروش ، بازاريابي ، امور مالي و مديريت را توضيح دهيد.
• مديريت حساب ، فروش ، كنترل موجودي و كنترل كيفيت را در آن بگنجانيد.
نحوه بازاريابي محصول خود را توصيف كنيد و در صورت لزوم ، محل شركت و مزايا و معايب آن را در نظر بگيريد. اطمينان حاصل كنيد كه مشكلات سرمايه گذاران زير برطرف شده است: نتايج چيست و چگونه ايجاد شده اند؟ ويژگي هاي بازار كه تجارت شما را رشد مي دهد
شما بايد ويژگي هاي بازار را در نظر بگيريد: اندازه آن ، رشد سريع آن و سود بالقوه آن. در مورد نحوه مصاحبه با مخاطبان و ابزارهايي كه استفاده مي كنيد توضيح دهيد. بازار هدفي را كه در حال رشد تجارت شماست شناسايي كنيد و استراتژي بازاريابي خود را راهنمايي كنيد. اگر يك استراتژي بازاريابي موثر نداشته باشيد ، وقت ، تلاش و پول خود را از دست خواهيد داد. به س followingال زير پاسخ دهيد: مشتريان خود را از كجا پيدا خواهيد كرد؟ استراتژي هاي بهبود ايجاد كنيد
اينجاست كه بازاريابي طرح تجاري شما آغاز مي شود. اين احتمالاً يكي از مهمترين مراحل تهيه يك طرح تجاري است. استراتژي هاي تبليغاتي و بازاريابي مي توانند موفقيت يا شكست تجارت شما را تعيين كنند. سعي كنيد به چند سوال پاسخ دهيد:
• چگونه محصولات و خدمات خود را مي فروشيد؟ اين جايي است كه شما مي خواهيد بازاريابي 4 PS داشته باشيد: قيمت ، محصول ، تبليغات و مكان.
• خدماتي مانند قيمت ، كيفيت و خدمات مشتري را با رقباي خود مقايسه كنيد.
• چگونه به مشتريان خود مي فروشيد؟ تلفن ، صفحه وب ، چهره به چهره ، كارآفرين؟
• مشتري هاي احتمالي را چگونه پيدا مي كنيد؟
• چگونه تجارت خود را رشد مي دهيد؟ تبليغات ، روابط عمومي ، بازاريابي از طريق ايميل ، استراتژي هاي داخلي ، شبكه هاي اجتماعي و غيره؟
• مزاياي تجارت شما چيست؟
• چرا اكنون مردم اجازه مي دهند رقباي شما در شركت شما خريد كنند؟
• چگونه آنها را به سمت شركت و محصولات خود سوق مي دهيد؟
• به مدت سه سال هر ساله چه ارزشي از مشتري دريافت خواهيد كرد؟
چگونه مي توان هزينه جذب مشتري جديد را تخمين زد؟
• ارزش نگهداري هر مشتري چقدر است؟ 7. منابع درآمد خود را مشخص كنيد
در اينجا تمام اطلاعات مربوط به آنچه شركت شما مي فروشد و درآمد آن را خواهيد يافت.
• محصولات و خدماتي كه ارائه مي دهيد.
• هزينه ها ، كميسيون ها ، حق عضويت و غيره كه دريافت خواهيد كرد.
جزئيات درآمد خود را در سه سال اول وارد كنيد. حواله ها مهم تلقي مي شوند. در كار مبتني بر وب سوزاندن ناميده مي شود. تيم شما
اينجاست كه نقاط قوت مديرعامل و كارمندان خود را مي يابيد.تجربيات آنها و آنچه را كه مي توانند براي تجارت شما انجام دهند به همين روش در ميان بگذاريد. توالي اصلي هر يك را وارد كنيد و نقش آنها را بيان كنيد. اگر طرفداران خود را داريد ، در اينجا شما از آنها به عنوان مربي يا مدير رهبري ياد مي كنيد. پول تو
هنگامي كه هنگام تهيه يك طرح تجاري به اين مرحله رسيديد ، بايد ترجمه گفته هاي خود را به تعداد شروع كنيد. يعني چشم انداز شركت خود را در نظر بگيريد. همچنين استراتژي مالي خود را شامل كنيد – نحوه مديريت جريان خود ، كه براي يك كسب و كار جديد مهم است. اگر برنامه اي نداريد ، شركت ممكن است ناگهان غرق شود يا شكست بخورد. اما اگر يك موفقيت غيرمنتظره داشته باشيد ، ممكن است اهداف شما ناگهان تغيير كند و شما نياز به يك برنامه تجاري جديد داشته باشيد. بنابراين شما بايد خطرات احتمالي براي تجارت خود را ارزيابي كنيد ، مناطقي را كه ممكن است اشتباه پيش بيايد را شناسايي كنيد و توضيح دهيد كه در مورد آن چه خواهيد كرد. شما بايد سرمايه گذاري هاي ديگري داشته باشيد كه مي توانيد يا انجام خواهيد داد. جزئيات سهم سهم شما ، به ويژه درصد بايد درج شود. با سرمايه گذاري چه خواهيد كرد؟
مهمتر از همه ، بگوييد چه چيزي مي خواهيد سرمايه گذاري كنيد و چگونه و چه زماني قصد سرمايه گذاري داريد. براي سرمايه گذاران مهم است كه ببينند شركت چگونه مي تواند سرمايه گذاري خود را بهبود ببخشد. بگوييد كارفرما هر چند وقت يكبار بازگشت سرمايه خود را مي بيند همچنين مهم است كه به آنها يك استراتژي بازنشستگي بدهيد تا آنها بازدهي موفقيت آميز از سرمايه خود داشته باشند و سپس به شغل جديد بعدي بروند. اضافي
ارائه اطلاعات اضافي پس از اتمام برنامه شركت بسيار ممكن است. مثلا:
• داده هاي تحقيقات بازار كه استفاده كرده ايد.
• تيم را در ساختار تجاري خود حفظ كنيد. اين مسئله به ويژه اگر به دنبال تأمين مالي با كيفيت بالا هستيد بسيار مهم است.
• شرح فني محصول يا خدمات (مي توانيد عكس اضافه كنيد).
• نام برخي از مشتري هاي احتمالي. ايجاد يك طرح تجاري شامل نوشتن بسياري از صفحات با مقالات جذاب ، پويا و دقيق است كه توجه افراد جدي را به خود جلب مي كند. اين بايد سرمايه گذاران را به خود جلب كند ، حتي اگر صدها كتاب خوانده باشند ، آنها بايد چيزي را پيدا كنند كه فاقد آن است. .
. https://hillbilly.ir/ساختار-برنامه-تجاري-شما/feed/ 0