نكات مربوط به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – قوانين 80٪ -20٪ را دنبال كنيد

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

نكات مربوط به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – قوانين 80٪ -20٪ را دنبال كنيد

۵ بازديد

نكات مربوط به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – قوانين 80٪ -20٪ را دنبال كنيد

روش هاي زيادي براي رسيدن به مخاطب شما وجود دارد ، چيزي به عنوان فرمول پنهان وجود ندارد. اجراي قانون 80-20 بايد بخشي از استراتژي بازاريابي اجتماعي شما باشد. به طور خلاصه ، اين بدان معناست كه 80٪ از مطالب بايد به روابطي متمركز باشد كه چيزي با ارزش براي مخاطبان شما فراهم مي كند …

نكات مربوط به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – قوانين 80٪ -20٪ را دنبال كنيد https://hillbilly.ir/نكات-مربوط-به-بازاريابي-شبكه-هاي-اجتما/ https://hillbilly.ir/نكات-مربوط-به-بازاريابي-شبكه-هاي-اجتما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 17 Jul 2021 16:14:13 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media https://hillbilly.ir/نكات-مربوط-به-بازاريابي-شبكه-هاي-اجتما/

نكات مربوط به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – قوانين 80٪ -20٪ را دنبال كنيد

روش هاي زيادي براي رسيدن به مخاطب شما وجود دارد ، چيزي به عنوان فرمول پنهان وجود ندارد. اجراي قانون 80-20 بايد بخشي از استراتژي بازاريابي اجتماعي شما باشد. به طور خلاصه ، اين بدان معناست كه 80٪ از مطالب بايد به روابطي متمركز باشد كه چيزي با ارزش براي مخاطبان شما فراهم مي كند …

نكات مربوط به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – قوانين 80٪ -20٪ را دنبال كنيد

روش هاي زيادي براي رسيدن به مخاطب شما وجود دارد ، چيزي به عنوان فرمول پنهان وجود ندارد. اجراي قانون 80-20 بايد بخشي از استراتژي بازاريابي اجتماعي شما باشد. به طور خلاصه ، اين بدان معناست كه 80٪ از مطالب بايد به روابطي متمركز باشد كه چيزي با ارزش براي مخاطبان شما فراهم مي كند و آنها را درگير مكالمه يا تعامل مي كند و فقط 20٪ بايد به “ارتقا’ “تجارت شما اختصاص يابد. سيستم عامل هاي رسانه اي و بدون خواندن تبليغات خود تعامل كنيد! بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي بيشتر به ايجاد روابط ، اعتماد و اقتدار در اينترنت متكي است تا اينكه مخاطبان خود را براي فروش مكرر سوق دهد. شركت به زبان ساده محتوايي را كه مخاطبان شما دوست دارند پيدا كنيد و آن را در سيستم عامل هاي مختلف اجتماعي به اشتراك بگذاريد. به توييت ها ، پست ها ، پيوندها ، نقل قول هاي الهام بخش ، آرزوهاي خوب ، نظرسنجي ها ، چيزهاي بي اهميت و مسابقه ها و ايده هاي ديگري كه روي اينگونه تبليغات متمركز شده اند ، فكر كنيد. اگر روش انتشار متفاوتي براي انتشار چنين مقالاتي داريد ، اين كار را انجام دهيد:

برترين مروجين صنعت خود را دنبال كنيد ، پستهاي آنها را بررسي كنيد ، توييت بزنيد و مطالب خود را ايجاد كنيد يا شايد خبرهاي خوبي را به اشتراك بگذاريد.

حقايق مورد علاقه خود را با پيروان صفحه خود به اشتراك بگذاريد و آنها را جالب كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه قلب شما مربوط به افرادي است كه شما را جذب خود مي كند و سعي كنيد با آنها ارتباط برقرار كنيد.

در آينده ، مسابقات و برندگان جوايز را ترتيب دهيد كه شركت كنندگان را مجبور به حضور در اين رويداد و اعتماد به نام تجاري خود كنيد.

20 تبليغ تبليغات شخصي: وقتي در اين زمينه كار مي كنيد ، تخفيف ، پيشنهادات ويژه و دكمه هاي پيوند را به وب سايت خود اضافه كنيد ، اطلاعات “مفيد” را براي مخاطبان خود اضافه كنيد ، تا آنها اطلاعات بيشتري كسب كنند. مزايا ، خدمات ، ايده ها ، توضيحات ، توصيفات و ساير اطلاعاتي را كه براي حفظ اعتماد به محصول خود نياز داريد منتشر كنيد: محصول: اگر ماركي آنقدر فروش كند كه در يك رقابت بي امان مزاحم Libra بينندگان خود را در شبكه هاي اجتماعي بدست آورد – هميشه متعادل ، حساس ، مشتاق و شايد كمي تهاجمي باشد. مخاطبان شما فقط از صفحات شبكه هاي اجتماعي شما وارد و خارج مي شوند و نه وب سايت شما (بازديد از وب سايت شما نيروي محرك استراتژي بازاريابي شماست). آنچه را كه مخاطبان مي خواهند در طولاني مدت بخوانند ، به آنها بدهيد و متوجه خواهيد شد كه پيروان و قدرت نام تجاري شما در رسانه هاي اجتماعي رشد مي كنند و حضور منظمي دارند.
.

https://hillbilly.ir/نكات-مربوط-به-بازاريابي-شبكه-هاي-اجتما/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.