اعلام جزئيات محدوديت‌هاي كرونايي جديد؛ فردا/ صف دارو بايد جمع شود

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

اعلام جزئيات محدوديت‌هاي كرونايي جديد؛ فردا/ صف دارو بايد جمع شود

۴ بازديد

سخنگوي ستاد ملي مبارزه با تاج با اشاره به تصميمات جلسه كميته هاي تخصصي ستاد ملي مبارزه با تاج كه امروز با حضور رئيس جمهور برگزار شد ، گفت: بايد در داخل و خارج از منزل ممنوع شود. در همان زمان كه ما بايد در داروخانه ها صف براي دريافت داروها و غيره ايجاد كنيم. …

اعلام جزئيات محدوديت‌هاي كرونايي جديد؛ فردا/ صف دارو بايد جمع شود https://livemag.ir/2021/08/اعلام-جزئيات-محدوديت‌هاي-كرونايي-جدي/ https://livemag.ir/2021/08/اعلام-جزئيات-محدوديت‌هاي-كرونايي-جدي/#respond مجله زنده خبري Fri, 13 Aug 2021 10:45:36 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/08/اعلام-جزئيات-محدوديت‌هاي-كرونايي-جدي/ سخنگوي ستاد ملي مبارزه با تاج با اشاره به تصميمات جلسه كميته هاي تخصصي ستاد ملي مبارزه با تاج كه امروز با حضور رئيس جمهور برگزار شد ، گفت: بايد در داخل و خارج از منزل ممنوع شود. در همان زمان كه ما بايد در داروخانه ها صف براي دريافت داروها و غيره ايجاد كنيم. …

سخنگوي ستاد ملي مبارزه با تاج با اشاره به تصميمات جلسه كميته هاي تخصصي ستاد ملي مبارزه با تاج كه امروز با حضور رئيس جمهور برگزار شد ، گفت: بايد در داخل و خارج از منزل ممنوع شود. در همان زمان كه ما بايد در داروخانه ها صف براي دريافت داروها و غيره ايجاد كنيم.

به گزارش مجله زنده خبري ، دكتر عليرضا ريسي درباره تصميمات اتخاذ شده در جلسه كميته هاي تخصصي ستاد ملي مبارزه با تاج كه امروز با حضور رئيس جمهور برگزار شد ، گفت: امروز تصميمات مهمي اتخاذ شد و توصيه هاي بسيار مهمي ارائه شد. اول از همه ، ما مروري كلي بر روند بيماري در جهان ، به ويژه در ناحيه دلتا كرونا ، كه سراسر جهان را در بر مي گيرد ، و ايالات متحده ، بريتانيا ، روسيه و غيره داشتيم ، اگرچه آنها داراي اهميت قابل توجهي هستند. مقدار واكسن ، اما بيماري در آنها وجود دارد. اين افزايش نشان مي دهد كه ويروس تهاجمي است ، بنابراين در حالي كه ما بايد به دنبال واكسيناسيون سريع و سرعت بخشيدن به واكسيناسيون باشيم ، مطمئناً بايد با جديت بيشتري به پروتكل هاي تاجگذاري پايبند باشيم.

ضرورت تشديد محدوديت هاي كرونري

وي با اشاره به لزوم تقويت محدوديت هاي كرونري براي كنترل بيماري ها در كشور ، گفت: يكي از تصميماتي كه امروز در جلسه كميته هاي تخصصي ستاد ملي تاجگذاري گرفته شد تأكيد كرد كه بايد عزم عمومي و جدي براي همه مردم وجود داشته باشد. “و كاهش شديد ترافيك در سراسر كشور. در اين زمينه نياز به اقناع و توجيه وجود دارد.

عزاداري محرم در داخل و گروه ؛ ممنوع

سخنگوي ستاد ملي مبارزه با تاج تاج اعلام كرد كه به دليل وضعيت بيماري در كشور بايد محدوديت ها را تشديد كنيم. در همين راستا ، تصميم گرفته شد اين مراسم در داخل خانه و با دستبند برگزار شود ، اما اين امر مي تواند در خارج از منزل با رعايت دقيق پروتكل ها انجام شود.

ريسي ادامه داد: در چند روز گذشته برخي از بزرگان و نمازگزاران با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري آمادگي خود را براي برپايي مراسم عزاداري با رعايت دقيق پروتكل ها اعلام كردند.

صف داروخانه ها بايد جمع آوري شود

وي در پايان گفت: در اين جلسه تاكيد شد كه براي داروها و غيره بايد در داروخانه ها صف بكشيم و دستوراتي در اين زمينه صادر شده است و جزئيات بيشتر فردا در ستاد ملي اعلام مي شود. “فردا ستاد ملي در مورد دستورالعمل ها و تشديد محدوديت ها تصميم گيري مي كند ، كه به احتمال زياد هفته آينده اعلام مي شود ؛ مشكلاتي در زمينه ترافيك و تجارت ، و همچنين در زمينه آموزش ، مسائل فرهنگي و دولتي وجود دارد. اقدامات جدي در اين زمينه انجام مي شود ، زيرا هيچ راهي جز حركت به سمت كنترل شديد در حالي كه ورودي بيمارستان كاهش يافته است وجود ندارد. تعداد بستري شدن ها و مرگ ها در حال افزايش است و راهي جز سخت گيري وجود ندارد محدوديت ها و ما بايد وارد شويم.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/اعلام-جزئيات-محدوديت‌هاي-كرونايي-جدي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.