پادكست زندگينامه آيت‌الله تسخيري به زبان قزاقي منتشر شد

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

پادكست زندگينامه آيت‌الله تسخيري به زبان قزاقي منتشر شد

۵ بازديد

رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قزاقستان به مناسبت اولين سالگرد درگذشت آيت الله طاهري پادكستي از زندگينامه خود منتشر كرد. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ، اين پادكست درباره زندگي نامه يكي از برجسته ترين شخصيت هاي علمي و فرهنگي جهان اسلام ، …

پادكست زندگينامه آيت‌الله تسخيري به زبان قزاقي منتشر شد https://livemag.ir/2021/08/پادكست-زندگينامه-آيت‌الله-تسخيري-به-ز/ https://livemag.ir/2021/08/پادكست-زندگينامه-آيت‌الله-تسخيري-به-ز/#respond مجله زنده خبري Sat, 14 Aug 2021 13:26:55 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/2021/08/پادكست-زندگينامه-آيت‌الله-تسخيري-به-ز/ رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قزاقستان به مناسبت اولين سالگرد درگذشت آيت الله طاهري پادكستي از زندگينامه خود منتشر كرد. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ، اين پادكست درباره زندگي نامه يكي از برجسته ترين شخصيت هاي علمي و فرهنگي جهان اسلام ، …

رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قزاقستان به مناسبت اولين سالگرد درگذشت آيت الله طاهري پادكستي از زندگينامه خود منتشر كرد.

به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ، اين پادكست درباره زندگي نامه يكي از برجسته ترين شخصيت هاي علمي و فرهنگي جهان اسلام ، آيت الله طاهري است.

وي يكي از شخصيت هاي برجسته اي بود كه همواره در ترويج تشيع و ايجاد وحدت و همبستگي بين مسلمانان تلاش مي كرد و در اين راستا سهم ارزنده اي در اسلام داشت.

اين پادكست به زندگي آن مرحوم از بدو تولد و تلاش هاي وي براي ايجاد وحدت بين مسلمانان و سختي هايي كه در طول زندگي خود تجربه كرده است اشاره مي كند.

بايد بگويم ؛ پادكست در شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، اينستاگرام ، يوتيوب و وكا ارسال شده است.

كساني كه مايل به دريافت اين پادكست هستند مي توانند به آدرس https://youtu.be/ALTTBz0-sA4 ، https://www.instagram.com/tv/CSgNqrSCCAm/؟utm_source=ig_web_copy_link ، https://fb.watch/ 7lN_Eyet و https://vk.com/iran_culture_ns؟w=wall-186114317_133.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/پادكست-زندگينامه-آيت‌الله-تسخيري-به-ز/feed/ 0

نحوه استفاده از پادکست برای تقویت مهارت لیسنینگ به زبان انگلیسی

توجه: توصیه می کنم ویدئوی بالا را تماشا کنید تا فعالیت های تمرینی را به صورت هم زمان انجام بدهید. شما می توانید در هر زمان و هر مکان از این فعالیت ها برای تقویت مهارت لیسنینگ به زبان انگلیسی استفاده کنید.

مرحله 1: پادکست مناسب را انتخاب کنید.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

  • موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.
  • هدف تان در تمرین انگلیسی را مشخص کنید.
  • این را در نظر بگیرید که قرار است چقدر زمان به گوش دادن پادکست اختصاص بدهید. آموزش زبان انگلیسی به کودکان

هر یک از این نکات بر پادکستی که انتخاب می کنید، تأثیر می گذارد. توصیه می شود به لیست پادکست های انتهای مقاله مراجعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.