نحوه سرويس جديد استعلام چك‌هاي صيادي

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

نحوه سرويس جديد استعلام چك‌هاي صيادي

۵ بازديد

سخنگوي قانون جديد چك درباره “سرويس راستي آزمايي مبتني بر اطلاعات” توضيح داد. به گزارش مجله زنده خبري به نقل از بانك مركزي ، آمنه نادعلي زاده اعلام كرد: از ابتداي سال جاري ، قانون جديد چك ها اجرا شده است و دارندگان چك هاي جديد ملزم به ثبت اطلاعات چك در سامانه صياد و …

نحوه سرويس جديد استعلام چك‌هاي صيادي https://livemag.ir/2021/08/نحوه-سرويس-جديد-استعلام-چك‌هاي-صيادي/ https://livemag.ir/2021/08/نحوه-سرويس-جديد-استعلام-چك‌هاي-صيادي/#respond مجله زنده خبري Thu, 12 Aug 2021 15:57:40 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/08/نحوه-سرويس-جديد-استعلام-چك‌هاي-صيادي/ سخنگوي قانون جديد چك درباره “سرويس راستي آزمايي مبتني بر اطلاعات” توضيح داد. به گزارش مجله زنده خبري به نقل از بانك مركزي ، آمنه نادعلي زاده اعلام كرد: از ابتداي سال جاري ، قانون جديد چك ها اجرا شده است و دارندگان چك هاي جديد ملزم به ثبت اطلاعات چك در سامانه صياد و …

سخنگوي قانون جديد چك درباره “سرويس راستي آزمايي مبتني بر اطلاعات” توضيح داد.

به گزارش مجله زنده خبري به نقل از بانك مركزي ، آمنه نادعلي زاده اعلام كرد: از ابتداي سال جاري ، قانون جديد چك ها اجرا شده است و دارندگان چك هاي جديد ملزم به ثبت اطلاعات چك در سامانه صياد و تحويل آن به گيرنده هستند. به “گيرنده چك نيز بايد چك را براي دريافت چك تأييد كند.

وي افزود: با سرويس جديد كه براي گيرندگان در نظر گرفته شده است ، افراد مي توانند با مراجعه به وب سايت بانك مركزي استعلامات لازم را انجام داده و پس از اطمينان از ثبت چك ، دريافت آن را ادامه دهند.

سخنگوي اجراي قانون چك جديد ادامه داد: گيرنده چك مي تواند در زمان تعويض چك و دريافت آن ، از اين سرويس استفاده كرده و مبلغ و تاريخ چك ، كد ملي و ماهيگيري را وارد كند. شماره شناسايي براي پرسيدن چك و اطمينان از اينكه چك رسيد ذينفع ثبت شده است.

وي گفت: گيرنده چك پس از اطمينان از ثبت چك مي تواند بعداً چك را در سامانه صياد تأييد كند. اين سرويس بيشتر توسط شركت هاي توزيع كننده و بازاريابان و افرادي كه تعداد زيادي چك در طول روز دريافت مي كنند ، استفاده مي شود.

نادعلي زاده افزود: “اين سرويس در واقع يك پرس و جو فوري و سريع در زمان مبادله چك است و براي اطمينان از اينكه صادركننده چك را ثبت كرده است.” براي استفاده از اين سرويس ، افراد بايد به وب سايت دفتر مركزي مراجعه كنند. بانك و دريافت چك در بخش قانون جديد و بخشي براي درخواست تأييد با وارد كردن عناصر اطلاعاتي.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/نحوه-سرويس-جديد-استعلام-چك‌هاي-صيادي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.