سيل “واكسن كرونا” سمت كشور سرازير شده است

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

سيل “واكسن كرونا” سمت كشور سرازير شده است

۵ بازديد

مجله زنده خبري / كرمانشاه وزير بهداشت با اشاره به تلاش هاي بزرگ دولت 13 ساله براي ارائه واكسن گفت: در حال حاضر سيل واكسن تاج كشور را فرا گرفته است. دكتر بهرام عين اللهي در نشست امروز (16 شهريور) در مركز مديريت و مقابله با تاج كرمانشاه ، نقش مهم واكسيناسيون را در كنترل …

سيل “واكسن كرونا” سمت كشور سرازير شده است https://livemag.ir/2021/09/سيل-واكسن-كرونا-سمت-كشور-سرازير-شده-اس/ https://livemag.ir/2021/09/سيل-واكسن-كرونا-سمت-كشور-سرازير-شده-اس/#respond Thu, 16 Sep 2021 12:30:43 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/09/سيل-واكسن-كرونا-سمت-كشور-سرازير-شده-اس/ مجله زنده خبري / كرمانشاه وزير بهداشت با اشاره به تلاش هاي بزرگ دولت 13 ساله براي ارائه واكسن گفت: در حال حاضر سيل واكسن تاج كشور را فرا گرفته است. دكتر بهرام عين اللهي در نشست امروز (16 شهريور) در مركز مديريت و مقابله با تاج كرمانشاه ، نقش مهم واكسيناسيون را در كنترل …

مجله زنده خبري / كرمانشاه وزير بهداشت با اشاره به تلاش هاي بزرگ دولت 13 ساله براي ارائه واكسن گفت: در حال حاضر سيل واكسن تاج كشور را فرا گرفته است.

دكتر بهرام عين اللهي در نشست امروز (16 شهريور) در مركز مديريت و مقابله با تاج كرمانشاه ، نقش مهم واكسيناسيون را در كنترل بيماري ويروس كرونا قلب برجسته كرد و افزود: “در سراسر جهان ثابت شده است و مقالات علمي نشان مي دهد كه واكسيناسيون نقش دارد. نقش مهمي در كنترل بيماري قلبي كرونري دارد و ما بايد تلاش كنيم تا روند واكسيناسيون را در كشور در اسرع وقت تسريع كنيم.

وي به تلاش دولت سيزدهم براي تهيه واكسن اشاره كرد و افزود: خوشبختانه واكسن تاج بر كشور سيل زد. وي گفت:

عين اللهي با اشاره به جهش واردات و توليد واكسن در كشور ، گفت: امروزه واكسن هاي زيادي در كشور وجود دارد و همه استان ها بايد روند واكسيناسيون را تسريع كنند.

وي افزود: هر دقيقه براي واكسيناسيون تاج اهميت دارد و بايد تعداد مراكز و نوبت كاري مراكز واكسيناسيون افزايش يابد.

وزير بهداشت با تاكيد بر ضرورت همكاري افراد در زمينه واكسيناسيون ، گفت: خوشبختانه با حضور م peopleثر مردم در اين هفته ، توانستيم ركورد واكسيناسيون هفتگي در جهان را كه توسط آلمان برگزار مي شد ، بشكنيم. “

وي افزود: هفت ميليون و 900 هزار دوز واكسن در اين هفته تزريق شده است كه هنوز به پايان نرسيده ايم در حالي كه ركورد هفتگي آلمان در اين زمينه تزريق شش ميليون دوز واكسن است.

عين اللهي افزود: در صورت تسريع روند واكسيناسيون ، قطعاً شاهد مرگ عزيزانمان و تكرار تلخ ماه هاي آگوست و سپتامبر نخواهيم بود.

ما بايد به قرنطينه هوشمند برويم / در قرنطينه هوشمند ، محدوديت ها برداشته مي شود

وي افزود: با واكسيناسيون همه گروه ها ، عملاً مي توانيم به قرنطينه هوشمند برويم و در اين شرايط همه محدوديت هاي رفت و آمد ، مسافرت ، عبادت و … حذف خواهد شد. “

وي افزود: با قرنطينه هوشمند ، اقتصاد مي تواند با قدرت پيش برود و كارخانه ها و مراكز توليدي مي توانند آزادانه فعاليت كنند و نيازي به اعمال محدوديت نخواهد بود.

وزير بهداشت در بخشي ديگر از سخنان خود با تأكيد بر از سرگيري دانشگاه هاي علوم پزشكي در كشور در مهرماه سال جاري ، گفت: آموزش مجازي در زمينه هاي پزشكي كاربردي قابل اجرا نيست و دانشگاه ها بايد در اسرع وقت به صورت حضوري شروع به كار كنند. “

وي افزود: دانشجويان پزشكي تأمين كننده سلامت آينده كشور هستند و بايد بر تحصيلات آنها نظارت دقيق تري صورت گيرد.

عين اللهي عملكرد مدافعان سلامت در مبارزه با تاج را ستود و گفت: با وجود حملات زيادي كه گروه پزشكي گروه خيرخواه مي داند ، تلفات و ايثارگري اين گروه در روزهاي مبارزه با تاج بي اساس است. . “

وي افزود: ما بيش از 100 شهيد را براي سلامتي انسان تقديم كرده ايم و همه كادر بهداشتي و درماني به طور ايثارگرانه براي سلامت انسان تلاش مي كنند.

وزير بهداشت تاكيد كرد: امروز حاميان سلامت به يك فرهنگ تبديل شده اند و قربانيان اين گروه براي هميشه در تاريخ جاودانه مي شوند.

دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه از دانشگاه هاي “نوع يك” محسوب مي شود / پس از راه اندازي پايگاه هوايي اورژانس پزشكي اورامانات

وزير بهداشت با تمجيد از عملكرد دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در زمينه هاي مختلف گفت: در بازديد ما از اين دانشگاه و فعاليت هاي آن خوشبختانه توسعه و رشد آن قابل ستايش است.

وي افزود: به نظر من دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه تمام شاخص هاي مربوط به دانشگاه هاي پزشكي نوع اول در يك كشور را دارد و به نظر ما اين دانشگاه يك دانشگاه نوع اول است و نبايد به عنوان نوع دوم در نظر گرفته شود.

وزير بهداشت تصريح كرد: ما قطعاً به اين دانشگاه كمك مي كنيم و فعاليت آن را توسعه مي دهيم و به اتمام پروژه هاي نيمه تمام آن ادامه مي دهيم.

عين اللهي با تاكيد بر ضرورت ساخت بيمارستان روانسر و ثلاث باباجاني ، گفت: ايجاد پايگاه هوايي براي فوريت هاي پزشكي در منطقه اورامانات نيز از اولويت هاي كار ما براي استان خواهد بود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/سيل-واكسن-كرونا-سمت-كشور-سرازير-شده-اس/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.