نكات فهرست نويسي و بازاريابي

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

نكات فهرست نويسي و بازاريابي

۳ بازديد

نكات فهرست نويسي و بازاريابي

كاتالوگ يك ابزار فروش عالي است كه براي ايجاد سرنخ يا فروش مستقيم طراحي شده است. بسياري از شركت ها هنوز از كاتالوگ براي فروش ، ليست و بازاريابي خدمات و محصولات خود استفاده مي كنند. آنها ممكن است ليست خود را بر روي فلش مموري يا سي دي ارائه دهند اما كاتالوگ مخصوص خود …

نكات فهرست نويسي و بازاريابي https://hillbilly.ir/نكات-فهرست-نويسي-و-بازاريابي/ https://hillbilly.ir/نكات-فهرست-نويسي-و-بازاريابي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 01 Sep 2021 18:53:44 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing adalah https://hillbilly.ir/نكات-فهرست-نويسي-و-بازاريابي/

نكات فهرست نويسي و بازاريابي

كاتالوگ يك ابزار فروش عالي است كه براي ايجاد سرنخ يا فروش مستقيم طراحي شده است. بسياري از شركت ها هنوز از كاتالوگ براي فروش ، ليست و بازاريابي خدمات و محصولات خود استفاده مي كنند. آنها ممكن است ليست خود را بر روي فلش مموري يا سي دي ارائه دهند اما كاتالوگ مخصوص خود …

نكات فهرست نويسي و بازاريابي

كاتالوگ يك ابزار فروش عالي است كه براي ايجاد سرنخ يا فروش مستقيم طراحي شده است. بسياري از شركت ها هنوز از كاتالوگ براي فروش ، ليست و بازاريابي خدمات و محصولات خود استفاده مي كنند. آنها ممكن است ليست خود را بر روي فلش مموري يا سي دي ارائه دهند اما كاتالوگ مخصوص خود را داشته باشند. اكثر آنها را مي توان به راحتي براي چاپ تغيير داد. در اين جهان از رسانه هاي اجتماعي و ايميل هنوز هم يك روش محبوب و م effectiveثر براي تبليغ خدمات ، تجارت و محصولات شما است. براي بسياري ، كاتالوگ ها يك ابزار عالي در برنامه هاي بازاريابي هستند كه ابتكارات ديگر مانند ايميل و بازاريابي اجتماعي و ساير محصولات چاپي مانند بروشور ، بروشور و كارت پستال را تقويت مي كند. كاتالوگ ها همچنين راهي عالي براي ارائه اطلاعات زياد به مشتريان و مشتريان بالقوه شما هستند. اين نظرسنجي كاتالوگ شركت ها و مشتريان بلند مدت را نشان مي دهد ، جايي كه آنها براي حفظ محصولات ، خدمات و اطلاعات مربوط به شركت شما ، آنها را براي اطلاعات سازماني و محصول بررسي و بررسي مي كنند. قبل از خروج از فهرست و چاپ ، بايد چند نكته را بدانيد: 1. تحقيق ، تحقيق. و سپس شايد كمي بيشتر تحقيق كنيد. آيا اهداف خود را مي شناسيد؟ اگر نه ، محصول جديدي براي شما وجود دارد! ارزيابي كنيد كه مي خواهيد فهرست خود را براي چه افرادي قرار دهيد تا مطمئن ترين بازده را بدست آوريد. قبل از انجام هر كار ديگري ، س questionsالات زير را از خود بپرسيد: الف) من به دنبال كدام گروه سني هستم؟
ب) آيا من گروه هاي مرد / زن مي فروشم؟
ج) تماشاگران من چقدر درآمد دارند (در صورت وجود)؟
د) اگر شركتي را هدف قرار مي دهم – چه نوع شركتي از محصولات يا خدمات من استفاده مي كند يا از آن بهره مند مي شود؟ ليست گسترده اي تهيه كنيد.
ه) آيا منطقه جغرافيايي خاصي وجود دارد؟ سابق. 50 مايلي همچنين ، با مشتريان خود مشورت كنيد اگر آنها مي خواهند در مورد آنچه خريداري كرده اند بيشتر بدانند ، آيا مي خواهيد محصولات يا خدمات ديگري را براي شما به ارمغان بياوريم؟ اگر از خدمات مشتري خوبي برخوردار هستيد يا نياز به بهبود داريد از آنها بپرسيد. هدف شما اين است كه در عين ارائه خدمات عالي به مشتريان ، آنچه را كه ضروري و ارزشمند مي دانند به مشتريان خود بدهيد. بدون خدمات مشتري خوب ، مي توانيد آن را فراموش كنيد. مشتريان خدمات مشتري خوبي را مي خواهند و انتظار دارند. جزئيات ، جزئيات ، جزئيات خوب ، شما كار خود را در خانه انجام داديد و اكنون مي دانيد كه مخاطبان مورد نظر شما چه كساني هستند. شايد فكر مي كرديد قسمت سخت به پايان رسيده است. ببخشيد من تازه شروع كردم! اكنون كه تعيين كرده ايد مخاطبان مورد نظر شما چه كساني هستند ، بايد به دنبال اين باشيد كه چه محصولاتي يا خدماتي را مي خواهيد ليست كنيد تا بيشترين بازده سرمايه گذاري را به دست آوريد. قيمت كاتالوگ در روش چاپ جديد پول بيشتري براي شما به ارمغان مي آورد ، اما شما هنوز نمي خواهيد وقت يا پول خود را هدر دهيد. گزارش فروش خود را مرور كنيد و ببينيد محصولات پرفروش شما چيست. آيا خط توليد جديدي داريد كه بخواهيد معرفي كنيد؟ آيا محصول جديدي را مي خواهيد به درخواست مشتري اضافه كنيد؟ مي خواهيد ليست شما چند صفحه داشته باشد؟ آيا قبلاً كاتالوگ داريد؟ اگر چنين است ، همه آنها را از نظر ذهني مرور كرده و آنها را برطرف كنيد.3. مكان ، مكان ، مكان ما به يك فروشگاه رفتيم و متوجه شديم كه “پرفروش ترين ها” نزديك به سطح چشم هستند ، معمولاً در مكان هاي محبوب براي جلب توجه شما. به كاتالوگ خود نيز به شيوه اي مشابه فكر كنيد. شما مي خواهيد “پرفروش ترين” يا شايد محصول جديد شما با طراحي رنگارنگ و يك نسخه تميز خوب در مركز توجه قرار گيرد. آنها ممكن است در جلوي كتاب ظاهر شوند مگر اينكه در وسط تصويري ايجاد كنيد. كپي ، كپي ، كپي علاوه بر بهبود كاتالوگ خود ، مطمئن شويد كه كاتالوگ مناسبي براي فروش داريد. براي ايجاد يك كپي خوب ، بايد بدانيد چرا مشتريان كاتالوگ را خريداري مي كنند. در اينجا شش دليل خريد مشتريان از كاتالوگ ذكر شده است: پاسخ: صرفه جويي در پول دليل اصلي است كه همه را ترغيب مي كند تا محصول يا خدمات شما را سفارش دهند تا رقباي شما. فهرست شما بايستي بايگاني را برجسته كند. در صورت لزوم ، آن را روي جلد خود ، به شكل سفارش خود ، در هر صفحه از كاتالوگ خود بچسبانيد. اگر مي توانيد خلاق باشيد. قيمت شما. ب – خريداران مي خواهند مطمئن شوند كه محصول مناسب را از فروشنده اي معتبر دريافت مي كنند. چگونه آن را پيدا مي كنيد؟ اطمينان حاصل كنيد كه نسخه شما داراي شرح واضح و مختصري از همه محصولات يا خدماتي است كه ليست مي كنيد. از شهادت ها استفاده كنيد. نقل قول هايي از مشتريان راضي كه از محصول يا خدمات شما لذت مي برند را در كاتالوگ خود قرار دهيد. اگر محصول يا خدمات شما به وعده هاي خود عمل نمي كند ، پيشنهاد بازپرداخت يا جايگزيني را فراموش نكنيد. ارائه خدمات با كيفيت خوب به مشتريان را فراموش نكنيد. حقايق مربوط به شركت يا سالهايي كه در شركت كار كرده ايد ، تعداد كاركنان ، تعداد مكانها ، فروش سالانه و غيره را بيان كنيد. ج – مشتريان به دلايل زيادي محصولات را خريداري مي كنند: براي بازگرداندن محصولات به عنوان هديه ، يا براي استفاده در شركت خود ، به تنهايي يا در خانه. در كاتالوگ خود ، بايد علايق مشتريان خود را در خريد توضيح دهيد. چگونه مي توانند درآمد كسب كنند ، پول جمع آوري كنند ، خدمات با كيفيت ، محصولات با كيفيت خوب ، توليد را تسهيل كنند. شما ايده را مي گيريد. D. قبلاً عبارت “اگر رايگان است ، براي من مناسب است؟” همه هديه رايگان را دوست دارند-صرف نظر از مديرعامل شما ، گروهي از خريداران كه عادت به خريد رايگان دارند يا مادربزرگ محبوب شما. كاتالوگ شما مي تواند هداياي رايگان براي سفارشات مشتري ارائه دهد. اگر چنين است ، هديه را روي جلد نشان دهيد و مطمئن شويد كه يك هديه شخصي است و نه تخفيف يا هديه به شركت. اقلام محبوب ممكن است شامل كارت هديه ، خودكار و مداد ، چراغ قوه ، ماشين حساب ، ليوان ، شارژر ، خودكار ، قدم شمار ، تي شرت يا توپ استرس باشد. اگر يك عنصر واحد يا محبوب داريد ، از آن طرح يا ايده استفاده كنيد. سابق. شركت هاي روشنايي مي توانند نور را به صورت لامپ ارائه دهند ، يا اگر ايده بهتري را در ليست خود تبليغ مي كنيد ، مي توانيد از شكل لامپ ها استفاده كنيد. به دست آوردن آنچه مورد نياز است يا مورد نياز است. يك كاتالوگ خوب ابزاري است كه براي به دست آوردن اطلاعات ارزشمند و مفيد در مورد يك محصول استفاده مي شود. بسته به ميزان كاتالوگ و محتواي شما در مورد نيازها يا خدمات شما ، خريداران ممكن است بارها و بارها از شما سفارش دهند – بارها و بارها.F. راه حل ها ؛ مشتريان شما به دنبال محصول خاصي نيستند. تعجب نمي كنيد او به دنبال راه حلي براي مشكل خود است. از آن استفاده كنيد ، سعي كنيد مشكلات را حل كنيد. محصول يا خدماتي را در كاتالوگ خود داشته باشيد كه نشان دهد مي توانيد مشكل را حل كرده و در وقت و هزينه خود صرفه جويي كنيد. دوباره روي مزايا كليك كنيد. راحت باش ، راحت كن. اكنون كه مي دانيد آنها چه مي خواهند ، وقت آن است كه بياموزيد چه چيزي كار مي كند. آنها مي توانند توضيح دهند ، تصاوير بكشند ، دقيق ، واضح و مختصر. بيش از حد فني نباشيد مگر اينكه محصول از شما چنين خواسته باشد. مزاياي دولتي يا حل مشكلات در مورد هر محصول يا خدمات. صفحات خود را اشتباه نگيريد ، آنها را زيبا و خواندني نگه داريد. فونت هاي تميز و رنگ هاي قابل خواندن را انتخاب كنيد. به خاطر داشته باشيد كه اگر نمي خواهيد يك صفحه خالي براي يادداشت ها داشته باشيد ، بايد صفحه كاتالوگ خود را به چهار قسمت تقسيم كنيد. سازماندهي آنها را آسان كنيد. وب سايت ، شماره تلفن ، ايميل ، اطلاعات تماس آنها را سفارش دهيد. بسيار شفاف. برخي از شركتها اطلاعات مربوطه / واردات را در پايين هر صفحه از ليستهاي خود قرار مي دهند. اگر مخاطبين يا سفارشات خود را فقط در يك يا دو مكان قرار دهيد ، نمايه خود را محبوب تر كنيد. مطمئن شويد كه او منحصر به فرد است. به آنها بگوييد كه محصول يا خدمات شما چگونه براي آنها مفيد است. جايي كه براي آنها موجود است كليك كنيد. دنبال كردن. دوباره نگاه كنيد بله ، شما ليست خود را بارگذاري كرده ايد تا بتوانيد بنشينيد ، استراحت كنيد ، پاي خود را بلند كرده و فقط منتظر رسيدن سفارشات باشيد. نه! كاتالوگ شما ممكن است روي ميز شما ، روي ميز يا در دست توزيع كننده شما باشد ، اما اين بدان معنا نيست كه آنها مي توانند كاري براي شما انجام دهند. شما زمان و پول زيادي صرف كرده ايد ، بنابراين مي خواهيد از اين استراتژي بازاريابي سود زيادي ببريد. مشتريان از تبليغات غرق شده اند. شما نمي خواهيد ليست خود را به دليل ديابت از دست بدهيد. روشهاي زيادي براي نشانك گذاري كاتالوگ شما وجود دارد. دستورالعمل هاي فروش ، تماس هاي تلفني ، ايميل ها يا ايميل هاي مكرر با پلاكارد يا كارت پستال را دنبال كنيد تا نام ، محصول يا خدمات خود را در اولويت قرار دهيد. پيشنهادات ويژه رايگان ، محصولات ، خدمات يا مارك هاي ذكر شده در بالا را به آنها يادآوري كنيد. به فروش خود ادامه دهيد ، كاتالوگ خود را بررسي كنيد. اين را در نظر بگيريد – (بله ، شما درست شنيده ايد) در حال حاضر براي كار تحقيقاتي. اثربخشي ليست خود را تجزيه و تحليل كنيد. اينجاست كه بسياري از افراد شكست مي خورند. اين بخش بزرگي از هر برنامه بازاريابي يا ليست بازاريابي است. بشقاب را نگه داريد ، تمام پاسخ هاي خود را دنبال كنيد و دريابيد كه كدام جواب مي دهد يا نه. چه چيزي براي فروش است ، چه چيزي نيست؟ خاص باشيد. برنج من بالا رفت؟ چه محصولي براي فروش است ، چه چيزي نيست؟ براي دستيابي به نتايج ، با برخي از بهترين مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد.اين يك ابزار عالي براي فهرست بندي يا تلاش براي بازاريابي است. شما نمي خواهيد محصولات ، كپي ها يا آزمايش هاي ناموفق را تكرار كنيد. به ياد داشته باشيد ، همه چيز را ارزيابي كنيد ؛ شما نه تنها يك محصول ، خدمات يا كپي در كاتالوگ خود داريد ، بلكه محل ارسال ، سال ارسال ، رنگهاي مورد استفاده براي چاپ ، صفحات واضح و مختصر و موارد ديگر كه مي توانيد براي بهبود كاتالوگ خود جستجو كنيد. اصلاح و شمارش را ادامه دهيد.
https://hillbilly.ir/نكات-فهرست-نويسي-و-بازاريابي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.