انقلاب توييتر در ايران درسي براي مديران اطلاعات است
سياست موضوعي جالب است و من مطمئن هستم كه همه ما نظرات خود را درباره آنچه در ايران در مورد انتخابات اخير اتفاق مي افتد داريم. با اين حال ، اين پست در مورد انتخابات و يا چه كسي برنده نيست. اما اين در مورد جريان شگفت انگيز اطلاعات است كه حتي در يك محيط …
انقلاب توييتر در ايران درسي براي مديران اطلاعات است https://hillbilly.ir/انقلاب-توييتر-در-ايران-درسي-براي-مديرا/ https://hillbilly.ir/انقلاب-توييتر-در-ايران-درسي-براي-مديرا/#respond Wed, 13 Oct 2021 10:54:41 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing and social responsibility https://hillbilly.ir/انقلاب-توييتر-در-ايران-درسي-براي-مديرا/
انقلاب توييتر در ايران درسي براي مديران اطلاعات است
سياست موضوعي جالب است و من مطمئن هستم كه همه ما نظرات خود را درباره آنچه در ايران در مورد انتخابات اخير اتفاق مي افتد داريم. با اين حال ، اين پست در مورد انتخابات و يا چه كسي برنده نيست. اما اين در مورد جريان شگفت انگيز اطلاعات است كه حتي در يك محيط …
انقلاب توييتر در ايران درسي براي مديران اطلاعات است
سياست موضوعي جالب است و من مطمئن هستم كه همه ما نظرات خود را درباره آنچه در ايران در مورد انتخابات اخير اتفاق مي افتد داريم. با اين حال ، اين پست در مورد انتخابات و يا چه كسي برنده نيست. اما اين در مورد جريان شگفت انگيز اطلاعات است كه حتي در يك محيط محدود يا تحت كنترل شديد اتفاق مي افتد. ما در قرن 21 زندگي مي كنيم و اين داستان آشكار درس هاي زيادي را براي CIO مدرن ارائه مي دهد …
انتخابات ايران چه ربطي به توييتر دارد؟
نوآم كوهن از نيويورك تايمز به چگونگي اخبار از زمان شروع شورش ها نگاه كرده است. در واقع ، “انقلاب توييتر” بسيار اشتباه است. وب سايت ها ، پيام هاي متني و مكالمات گاه به گاه مي توانستند كار بهتري نسبت به توييتر در انتشار خبر انجام دهند. با اين حال ، توييتر كار شگفت انگيزي در انتشار اخبار خارج از كشور انجام داده است.
فراموش نكنيد كه توييتر تنها سه سال دارد. اين تأثير بسيار بيشتر از آن چيزي است كه سن ممكن است باعث شود CIOs به اين باور برسند. در حالي كه ممكن است با يك انتخابات مشروط روبرو نشويد ، توييتر مي تواند نقش مهمي در آينده تجارت شما ايفا كند.
معني توييتر براي شما چيست
زمان هايي در آينده وجود خواهد داشت كه مديران ارشد شما (مديرعامل ، رئيس و غيره) مي خواهند اخبار مربوط به شركت شما را كنترل كنند و بر گفته هاي مردم در مورد شركت شما كنترل چنداني ندارند. توييتر يك كانال كاملاً جديد باز كرده است تا مردم درباره شما صحبت كنند. در اينجا شش درس است كه انتخابات ايران به ما در مورد اين ابزار ارتباطي جديد قدرتمند مي آموزد:
- توييتر واقعاً قابل توقف نيست: پيام هاي توييتر (“توييت”) نوعي ارتباط شخصي است. هيچ وب سايت مركزي را نمي توان متوقف يا مجبور به حذف اطلاعات با حكم دادگاه كرد. هيچ چيز نمي تواند جلوي اين جانور را بگيرد.
- قدرت در اعداد وجود دارد: يك توييت تنها احتمالاً چندان منطقي نيست. دو توييت توجه مردم را جلب نمي كند. اما ، فقط يك سري توييت با موضوع مشابه شروع به ايجاد يك اكوسيستم از يك رويداد يا چشم انداز مي كند. اين ممكن است توجه را به خود جلب كند و شروع به ايجاد گفتگو بيشتر كند.
- مراقب خريداران باشيد: به خاطر داشته باشيد كه هيچ كس در اينترنت نمي داند كه شما سگ هستيد (زباني در سال هاي اوليه اينترنت). از آنجا كه افرادي كه در توييتر شركت مي كنند هويت ندارند ، شما واقعاً نمي توانيد به گفته هاي آنها اعتماد كنيد مگر اينكه تأييد شود.
- خانه اطلاعات بد: ممكن است افرادي سعي كنند حقيقت را از طريق توييتر منتشر كنند ، اما ممكن است افرادي نيز سعي كنند دروغ را در توييتر منتشر كنند. چه براي كاهش قيمت سهام (يا افزايش قيمت) و چه براي جلوگيري / تشويق استثمار ، همه افراد از توييتر براي انتشار داستانهاي كاملا تخيلي استفاده مي كنند.
- مردم از توييتر استفاده مي كنند: مديران ارشد اطلاعاتي هميشه بايد به خاطر داشته باشند كه افرادي كه از توييتر استفاده مي كنند اغلب افرادي هستند كه از اينترنت آگاه هستند و اهل فن هستند. لازم نيست نماينده عموم مردم باشد.
- توييتر به رسانه هاي اجتماعي متصل است: رسانه هاي محبوب توييتر را “دريافت” مي كنند و آنها به دنبال كسب اطلاعات در داستان هاي جديد و كشف منابع اطلاعاتي هستند. اين بدان معناست كه تقريباً هر گوينده اي ممكن است خط مستقيم به رسانه هاي اصلي داشته باشد.
افكار نهايي
توييتر راه ديگري براي ارتباط با مردم است. براي اكثر ما كمي تمرين مي طلبد زيرا ما سعي مي كنيم بفهميم چرا همه افراد براي ارسال 140 پيام تلفن همراه براي برقراري ارتباط وقت بگذارند ، اما ما ابزارهاي ديگر زيادي داريم كه مي توانيم از آنها استفاده كنيم. با اين حال توييتر (و همه نوع) اينجا باقي مي ماند.
مديران اطلاعات بايد با اين دنياي جديد سازگار شوند. وقتي اقدامات آينده (تصادف ، ادغام ، هواپيماربايي ، مسائل مربوط به محصولات و غيره) بر تجارت شما تأثير مي گذارد ، به طور كلي توييتر ممكن است نقشي داشته باشد. وظيفه CIO توسعه استراتژي ارتباطي است كه شامل توييتر مي شود. حل اين مشكل به اين معني است كه CIO راهي براي پياده سازي CIO پيدا كرده است تا بقيه شركت بتواند سريعتر رشد كند ، سريعتر رشد كند و كارهاي بيشتري انجام دهد.
https://hillbilly.ir/انقلاب-توييتر-در-ايران-درسي-براي-مديرا/feed/ 0