هدف گيري مجدد چيست و چگونه براي تجارت شما كار مي كند؟
هدف گيري مجدد نوعي بازاريابي است كه مخاطباني را هدف قرار مي دهد كه از قبل مي دانند شما كي هستيد زيرا قبلاً با شما در ارتباط بوده اند. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما مقاله اي را كه نوشتيد مشاهده كردند و روي صفحه اصلي شما كليك كردند ، يا محصولي را به …
هدف گيري مجدد چيست و چگونه براي تجارت شما كار مي كند؟ https://hillbilly.ir/هدف-گيري-مجدد-چيست-و-چگونه-براي-تجارت-شم/ https://hillbilly.ir/هدف-گيري-مجدد-چيست-و-چگونه-براي-تجارت-شم/#respond Fri, 15 Oct 2021 15:17:09 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/هدف-گيري-مجدد-چيست-و-چگونه-براي-تجارت-شم/
هدف گيري مجدد چيست و چگونه براي تجارت شما كار مي كند؟
هدف گيري مجدد نوعي بازاريابي است كه مخاطباني را هدف قرار مي دهد كه از قبل مي دانند شما كي هستيد زيرا قبلاً با شما در ارتباط بوده اند. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما مقاله اي را كه نوشتيد مشاهده كردند و روي صفحه اصلي شما كليك كردند ، يا محصولي را به …
هدف گيري مجدد چيست و چگونه براي تجارت شما كار مي كند؟
هدف گيري مجدد نوعي بازاريابي است كه مخاطباني را هدف قرار مي دهد كه از قبل مي دانند شما كي هستيد زيرا قبلاً با شما در ارتباط بوده اند.
به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما مقاله اي را كه نوشتيد مشاهده كردند و روي صفحه اصلي شما كليك كردند ، يا محصولي را به سبد خريد خود اضافه كردند ، يا در غير اين صورت با شما تماس گرفتند و آدرس ايميل شما را دريافت كردند ، يا به دليل بازديد شما از وب سايت خود ، كوكي تنظيم كردند. يكبار وب سايت
در هر صورت ، بر اساس نگرش ها و اقدامات مشتريان يا مخاطبان شما است. استفاده از تكنيك هاي هدف گيري مجدد براي رساندن كلمه به مخاطبان مزاياي بسيار زيادي دارد كه در اينجا فهرست نمي شوند. با اين حال ، اين مزايا شما را مجبور مي كند در مورد افزودن مجدد هدف به مخاطبان خود فكر كنيد.
شما را در راس توجه مخاطبان قرار مي دهد
اكثر افراد در اولين بازديد (يا حتي دومين) از وب سايت يا صفحه فرود شما خريد نمي كنند. در حقيقت ، تحقيقات نشان مي دهد كه افراد بايد چندين بار در معرض نام تجاري شما قرار بگيرند تا بتوانند به اندازه كافي براي خريد به شما اعتماد كنند. هر نمايش شانس خريد آنها را افزايش مي دهد.
آگاهي از برند را افزايش مي دهد
هرچه مدت زمان بيشتري برند شما تحمل كند ، مارك شما را بيشتر خواهد ديد. هنگامي كه تبليغ مي كنيد ، گاهي اوقات هدف اين است كه مشتريان خدمات شما و زمان شما را ببينند. اين نوع تبليغات ممكن است كمي متفاوت از تبليغات براي خريد مستقيم باشد ، اما كار مي كند.
بازده سرمايه گذاري را افزايش مي دهد
فروش آن به كسي كه از قبل مي داند چه چيزي را ارائه مي دهيد بسيار آسان تر است. اگر تماشاچياني سرد هستند ، با سود كمي شروع مي كنيد. اگر آنها قبلاً روي وب سايت يا صفحه فرود شما كليك كرده اند ، در حال حاضر علاقه مند هستند ، بنابراين هر تبليغي براي آنها موثرتر خواهد بود.
عناصر اساسي بازاريابي اينترنتي
هدف گيري مجدد آنقدر مهم است كه بايد فوراً آن را در كانال بازاريابي خود قرار دهيد. اگر يك صفحه اصلي يا حتي يك وب سايت داريد ، بايد از هدف گيري مجدد استفاده كنيد تا به شما كمك كند تا درآمد بيشتري كسب كنيد.
تكنولوژي ساده است
امروزه فناوري مورد استفاده براي هدف گيري مجدد آنقدر روان عمل مي كند كه شما حتي مجبور نيستيد نحوه عملكرد آن را بفهميد. فقط دستورالعمل هاي دقيق ارائه شده توسط پلت فرم تبليغاتي انتخابي خود را دنبال كنيد ، اين كار انجام مي شود. بنابراين مي توانيد تمركز بيشتري روي شكل و جمله بندي آگهي داشته باشيد.
فروش بيشتري انجام مي دهد
وقتي از retargeting استفاده مي كنيد ، فروش شما افزايش مي يابد. هرچه مشتريان و مخاطبان شما بيشتر در معرض خدمات و نام تجاري شما قرار بگيرند ، احتمال خريد آنها بيشتر مي شود. اكثر آمارهاي بازاريابي نشان مي دهد افراد جديد قبل از خريد نياز به 7 تا 14 قرار گرفتن در معرض نام تجاري دارند. اين يك راه خوب براي تسريع اين روند است.
مي توانيد از طريق سايت هاي تبليغاتي مانند Bing.com يا Google AdWords از فناوري استفاده كنيد تا دوباره نظرات را شروع كنيد. يكي از ساده ترين و گران ترين روش ها استفاده از تبليغات فيس بوك است. فيس بوك پيكسلي را در اختيار شما قرار مي دهد (و راهي براي انجام اين كار) در وب سايت خود قرار مي دهيد تا يكي از بازديدكنندگان شما بتواند سايت خود را دريافت كند تا اين پلتفرم بتواند افراد بالقوه براي ارسال تبليغات را شناسايي كند.
https://hillbilly.ir/هدف-گيري-مجدد-چيست-و-چگونه-براي-تجارت-شم/feed/ 0