بازاريابي مقاله

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

بازاريابي مقاله

۲۳ بازديد

بازاريابي مقاله

من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم. بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله. تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر …

بازاريابي مقاله https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 03 Jan 2021 18:25:10 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs offline marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/

بازاريابي مقاله

من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم. بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله. تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر …

بازاريابي مقاله

من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم.

بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟

بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله.

تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر كنيد.

اين مقاله در مورد تبليغ وب سايت شما از اين طريق نيست – شايد درك آن دشوار باشد ، اما شما سعي مي كنيد خواننده را جلب كنيد!

هميشه به ياد داشته باشيد كه از كلمات كليدي و عبارات موثر مرتبط با موضوع خود استفاده كنيد.

در بخش بيوگرافي نويسنده ، لازم است شرح مختصري از خود را با پيوندي به وب سايت خود ، اعم از صفحه اصلي يا برخي از صفحات ديگر در سايت خود ، قرار دهيد.

ايده اصلي اينجا اين است كه مقاله شما بصورت آنلاين نمايش داده شود و ساير مديران وب سايت مقاله شما را در سايتهاي ديگر بازنشر دهند – ايجاد لينك و ترافيك.

خوب – بياييد واقعيت ها و افسانه ها را در نوشتن مقالات مرور كنيم –

مزخرفنوشتن مقاله اي كه در تجارت اينترنتي شما چندان مفيد نباشد.

واقعيت: بازاريابي مقاله مي تواند به شما در افزايش محبوبيت پيوند كمك كند و مي تواند منبع خوبي از هدفمندترين ترافيكي باشد كه مي توانيد دريافت كنيد.

مزخرف: مقالات تجديد چاپ شده يا تجديد چاپ شده فقط به عنوان مقالات اضافي نمايه مي شوند يا به صفحات اضافه مي شوند ، بنابراين اين روش براي انجام كارها هيچ كمكي نمي كند.

واقعيت: اين نادرست است زيرا دقيقاً به مكان ارسال مقاله ، مهم است. مقاله ممكن است در ميان ده مقاله برتر قرار گيرد و نه به عنوان صفحه تكميلي.

مزخرفارسال مقاله خود در سراسر اينترنت محتواي تكراري ايجاد مي كند و توسط موتورهاي جستجو جريمه خواهيد شد.

واقعيت: اگر موتورهاي جستجو شما را جريمه مي كنند و محتواي تكراري از اهميت بالايي برخوردار است – همه خوراك هاي RSS بهم ريخته اند. براي مثال نگاهي به نيويورك تايمز بيندازيد و ببينيد چند نفر از طريق RSS خود لينك داده اند يا مقاله اي را به وبلاگ خود پيوست كرده اند!

مزخرف: تنها روش ايجاد مقاله نويسي براي شما نوشتن مقاله و ارسال آن به صدها وب سايت مقاله است.

واقعيتبيش از يك راه براي پوست گربه وجود دارد! اگر به دنبال پيوندهاي زيادي به سايت خود بيش از حد معقول و منطقي هستيد – از روشي كه ذكر شد استفاده كنيد.

با اين حال ، روش ديگر اين است كه از وب سايت ها يا دايركتوري هاي اختصاص داده شده به مقالات بخواهيد مقاله شما را بپذيرند – آنها اين مقاله را مي گيرند ، به شرط آنكه مقاله مرتبط و تخصصي باشد. كار ممكن است دشوار باشد ، اما نتايج مي تواند پاداش آورتر باشد. و ترافيك بهتر و هدفمندتري خواهيد داشت.

و همچنين فراموش نكنيم كه ارسال مقاله در وب سايت شما نيز يك روش عالي براي افزودن مطالب جديد است و اگر مقاله خوب نوشته شده باشد ، افراد مستقيماً به مقاله پيوند مي خورند و بازديد از سايت و سايت روابط عمومي شما را افزايش مي دهند.

مزخرفهميشه مطمئن شويد كه مقاله شما در وب سايت شما منتشر شده است ، منتظر خزيدن عنكبوت در سايت خود باشيد ، منتظر فهرست شدن صفحه باشيد ، سپس مقاله را در جاي ديگري ارسال كنيد.

واقعيت: وقتي مقاله اي را به وب سايت خود اضافه مي كنيد ، افزودن محتوا ناميده مي شود ، اما وقتي مقاله را به سايتهاي ديگر ارسال مي كنيد ، مقاله بازاريابي ناميده مي شود و با مقاله بازاريابي ، نمي خواهيد ابتدا مقاله در سايت شما نمايه شود.

گيج در مورد آنچه من فقط گفتم؟

خوب ، فقط به ياد داشته باشيد – افزودن محتوا و بازاريابي مقاله را اشتباه نگيريد زيرا آنها دو تمرين جداگانه هستند.

با ارسال مقالاتي به ساير وب سايت ها و از طريق موتورهاي جستجو ، يافتن اين مقالات به شما كمك مي كند و به شما در وب سايت خود كمك مي كند.

اگر وب سايت هايي كه مقاله خود را براي آنها ارسال كرده ايد به خوبي نمايه شوند ، شانس بالايي براي حضور در رتبه بندي داريد.

اميدوارم ، شما اكنون درك بهتري از نحوه كار بازاريابي مقاله و مواردي كه براي بازاريابي مقاله موثر لازم است ، داشته باشيد.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.