ظهور علائم غير عادي كرونا

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي سئو را در اينجا جستجو نماييد

ظهور علائم غير عادي كرونا

۱۷ بازديد

به گزارش شفاف به گزارش اسپوتنيك اسپكتر ، طراح و متخصص مطالعه علائم COVID ، دو نشانه نادر و غيرمعمول ويروس كرونا را كشف كرده است. وي در ميان علائم غيرطبيعي شرايين كرونا ويروس ، آن را به عنوان “درد زبان” و “زبان كويت” توصيف كرد كه به صورت لكه هاي سفيد روشن روي زبان …

ظهور علائم غير عادي كرونا https://online-mag.ir/2021/01/ظهور-علائم-غير-عادي-كرونا/ مجله آنلاين Sat, 16 Jan 2021 20:14:03 0000 مجله تندرستي https://online-mag.ir/2021/01/ظهور-علائم-غير-عادي-كرونا/ به گزارش شفاف به گزارش اسپوتنيك اسپكتر ، طراح و متخصص مطالعه علائم COVID ، دو نشانه نادر و غيرمعمول ويروس كرونا را كشف كرده است. وي در ميان علائم غيرطبيعي شرايين كرونا ويروس ، آن را به عنوان “درد زبان” و “زبان كويت” توصيف كرد كه به صورت لكه هاي سفيد روشن روي زبان …

به گزارش شفاف به گزارش اسپوتنيك اسپكتر ، طراح و متخصص مطالعه علائم COVID ، دو نشانه نادر و غيرمعمول ويروس كرونا را كشف كرده است.

وي در ميان علائم غيرطبيعي شرايين كرونا ويروس ، آن را به عنوان “درد زبان” و “زبان كويت” توصيف كرد كه به صورت لكه هاي سفيد روشن روي زبان ظاهر مي شود.

اين علائم براي انسان خطرناك نيستند و ظرف چند روز از بين مي روند ، اما توجه به اين نكته مهم است كه در يك بيماري همه گير ، مي توانند نشانه اي از عفونت ويروس كرونا باشند.

به گفته اين متخصص ، حدود 20٪ از بيماران Covid 19 علائم كلاسيك عروق كرونا ويروس را ندارند ، اما در عين حال علائم نادر و غيرمعمول بيماري را نشان مي دهند.

تاكنون ، حدود 91 ميليون مورد در بيماري كرونا كروندا گزارش شده است و حدود 2 ميليون نفر بر اثر اين بيماري جان خود را از دست داده اند. بيشترين موارد در ايالات متحده ، هند و برزيل گزارش شده است.

انتهاي پيام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.