چرا بازاريابي ديجيتال براي استارتاپ ها مهم است؟
استارتاپ ها معمولاً بودجه زيادي براي اهداف بازاريابي ندارند و غالباً نيز فاقد منابع هستند. هر دوي اين عوامل آنها را خيلي دور لنگر مي اندازد و ديگر با بازيكنان بزرگ اين رشته رقابت نمي كند. آنها فقط ايده هاي بزرگ و كار سختي دارند كه مي توانند به آنها اعتماد كنند. به همين ترتيب …
چرا بازاريابي ديجيتال براي استارتاپ ها مهم است؟ https://hillbilly.ir/چرا-بازاريابي-ديجيتال-براي-استارتاپ-ه/ https://hillbilly.ir/چرا-بازاريابي-ديجيتال-براي-استارتاپ-ه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 29 Dec 2020 09:21:15 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional marketing https://hillbilly.ir/چرا-بازاريابي-ديجيتال-براي-استارتاپ-ه/
چرا بازاريابي ديجيتال براي استارتاپ ها مهم است؟
استارتاپ ها معمولاً بودجه زيادي براي اهداف بازاريابي ندارند و غالباً نيز فاقد منابع هستند. هر دوي اين عوامل آنها را خيلي دور لنگر مي اندازد و ديگر با بازيكنان بزرگ اين رشته رقابت نمي كند. آنها فقط ايده هاي بزرگ و كار سختي دارند كه مي توانند به آنها اعتماد كنند. به همين ترتيب …
چرا بازاريابي ديجيتال براي استارتاپ ها مهم است؟
استارتاپ ها معمولاً بودجه زيادي براي اهداف بازاريابي ندارند و غالباً نيز فاقد منابع هستند. هر دوي اين عوامل آنها را خيلي دور لنگر مي اندازد و ديگر با بازيكنان بزرگ اين رشته رقابت نمي كند. آنها فقط ايده هاي بزرگ و كار سختي دارند كه مي توانند به آنها اعتماد كنند. به همين ترتيب ، آنها بايد براي مكاني در بخشي كه روزانه بازيكنان جديدي راه اندازي مي شوند ، رقابت كنند. اين بدان معناست كه مسير موفقيت آنها با موانع زيادي همراه است و اگر آنها بخواهند دريانوردي كنند و جايگاه ويژه اي ايجاد كنند ، بايد به تمام آن چالش ها و خطرات موجود در بازار بپردازند.
علاوه بر اين ، استارت آپ ها همچنين رفتار و ترجيحات مشتري را كه هميشه در حال تغيير است ، در نظر مي گيرند و بدون انجام اين كار ، امكان ارائه دقيق آنچه مورد نياز مخاطبان هدف است ، وجود نخواهد داشت. آنها بايد زنده بمانند و حضور خود را در دريايي از كمپين هاي بازاريابي كه به طور منظم توسط كساني انجام مي شوند كه بودجه كمي ندارند ، احساس كنند. به نوعي ، شايد يكي از يك ميليون استارت آپ بودن وضعيت جالبي نباشد اما خدا را شكر بازاريابي ديجيتال وجود دارد كه مي توان از آن نام برد و حضور وي را ملموس كرد. بنابراين ، تنظيم يك بودجه ثابت براي كفش مانع دستيابي به اهداف تجاري مانند اينترنت نمي شود.
از آنجا كه استارتاپ ها نمي توانند با استفاده از روش هاي سنتي بازاريابي بي فايده باشند ، چاره اي جز استفاده از بازاريابي ديجيتال ندارند تا نتايج قابل توجهي را با هزينه كم به آنها بدهند. اين نوع بازاريابي شامل چهار نوع فناوري مختلف – PPC ، SEO ، تبليغات تبليغاتي و مديريت اعتبار – براي تبليغ برندها از طريق كانال هاي آنلاين است. هدف اصلي اين فناوري ها افزايش ترافيك و ايجاد آگاهي از برند براي شركت هايي از جمله استارتاپ ها است. هدف از ايجاد نام تجاري از طريق جذب مشتري برتر حاصل مي شود. اين بدان معناست كه ايده هاي نام تجاري نوپا با هزينه بسيار مقرون به صرفه محبوب هستند.
هدف از بازاريابي ديجيتال اين است كه مارك ها را به مخاطب مورد نظر خود نزديك كرده و به آنها كمك كند ارتباط دو طرفه با مشتريان برقرار كنند. كمپين هاي بازاريابي به گونه اي طراحي و اجرا مي شوند كه پيام هاي برند در اينترنت به كاربران بيشتري برسد. هر دو روش بازاريابي پولي و ارگانيك براي كمك به شركتها در دستيابي به اهداف كوتاه مدت و بلند مدت خود به راحتي مورد استفاده قرار مي گيرند. برخلاف بازاريابي سنتي تك كانال ، بازاريابي ديجيتال مزاياي بيشتري به همراه دارد زيرا تأثيرات آن در يك زمان نسبتاً سريع به چندين كانال مي رسد. اين هدف با استفاده از فناوري كمك مي كند كه به صورت خودكار فرآيندها ، هماهنگي اقدامات و شخصي سازي تعاملات انجام مي شود.
به نوعي ، تيمي از متخصصان بازاريابي ديجيتال به طور مداوم براي تبليغ برندهاي شما در سيستم عامل ها و كانال هاي مختلف كار مي كنند تا تجارت شما را به بيشترين تعداد كاربر در سراسر جهان منتقل كنند. تمام نوآوري ها – اعم از تلفن همراه ، اجتماعي ، ايميل يا محتوا – و قابليت هاي بازاريابي آنها براي كمك به شركت ها در درك بهتر مشتريانشان به كار گرفته مي شود. با نتايج قابل اندازه گيري كه موفقيت و شكست را اندازه گيري مي كند ، براي استارت آپ ها بسيار آسان است كه بفهمند آيا آنها موفق مي شوند يا متزلزل مي شوند. به اين ترتيب است كه بازاريابي ديجيتال به تحقق كامل مارك ها در هر اندازه و اندازه كمك مي كند.
https://hillbilly.ir/چرا-بازاريابي-ديجيتال-براي-استارتاپ-ه/feed/ 0